  • Data: 2009-03-25 18:35:58
    Temat: W Orange środki stacą ważność wczoraj
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Orange BOK *500. W menu 1, 2 (stan pakietów dodatkowych):
    "Pozostalo ci 88 minut w ramach pakietu... Środki z pakietu stracą
    ważność o godz. 23:59 24 marca 2009 roku"
    Ja się nie gniewam. Niestety, mam pecha doświadczać też innych
    niedociągnięć techniczbych np. zła taryfikacja czy po
    miesiącach spokoju znowu SMS-y reklamowe sie pojawiły.

    Arek