eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyVolvo S40 T4 2.0T 200 KM bledy komputera › Volvo S40 T4 2.0T 200 KM bledy komputera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: furi <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Volvo S40 T4 2.0T 200 KM bledy komputera
    Date: Sat, 03 Dec 2011 22:16:02 +0000
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 41
    Message-ID: <jbe734$q1r$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 46.7.25.210
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1322950564 26683 46.7.25.210 (3 Dec 2011 22:16:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 3 Dec 2011 22:16:04 +0000 (UTC)
    X-User: furifurius
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20111105
    Thunderbird/8.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2418224
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Wymiane szyby i kwestie poduszek powietrznych omawialismy kilka dni
    temu, teraz przyszedl czas na ostatni etap doprowadzania mojego
    samochodu do pelnej sprawnosci - silnik.

    Troche histori:
    Jakos w czerwcu padla mi pompa paliwa, wymienilem na nowa. Po jakims
    czasie zauwazylem ze silnik jest jakby slabszy i lekko szarpie przy
    gazie wcisnietym w podloge, mniej wiecej w tym samym czasie zapalila sie
    kontrolka. Pojechalem na diagnoze - sonda lambda. OK z tym mozna
    jeździc, poczekam az bede w Polsce, kupie taniej niz w Irlandii. Splot
    roznych okolicznosci spowodowal, ze jezdzilem tak do poczatku listopada.
    Kiedy sonda zostala zmieniona na nowa problemy z moca nie ustaly i po
    kilku dniach znow kontrolka. Pojechalem do goscia ktory szybko ogarnal,
    ze to nie sonda byla problemem tylko paproch w regulatorze cisnienia
    paliwa, ktory powodowal ze bylo ono za niskie(pewnie wpadl tam jak
    wymienialem pompe). Po naprawieniu tego silnik znow chodzi jak nalezy.
    Nie cieszylem sie dlugo - po tygodniu znow kontrloka. Tym razem sondy
    sie juz nie czepia, sa dwa bledy:

    1. 443 TWC efficiency
    Pogoglalem i wychodzi na to ze katalizator padl - pewnie od jezdzenia 5
    miechow na zbyt ubogiej mieszance go wypalilo. Ale czy jest mozliwosc,
    ze to druga lamda za katem padla i komputer tego nie wykryl tylko wydaje
    mu sie ze katalizator zdechl? Probowac wymienic ta sonde (na taka ze
    szrotu na probe) czy od razu organizowac nowy katalizator?


    2. 612 tank system
    Tu juz goglowanie slago sie sprawdza, znalazlem tylko jakies
    przebakiwanie, ze ten blad oznacza "maly wyciek z ukladu paliwowego".
    Prawda to? Jak komputer to liczy? Na podstawie czasu otwarcia
    wtryskiwaczy przez kilka dni liczy ile powinien zuzyc, a potem porownuje
    to ze wskazaniami poziomu paliwa czy co? Wokol ani w srodku samochodu
    nie smierdzi paliwem, wiec wyciek wydaje mi sie malo prawdopodobny.
    Szukac go (jak tak to gdzie najprawdopodobniej), czy od razu jechac na
    szrot po nowy miernik poziomu paliwa w baku?

    PS: z gory przepraszam za orty jesli sie jakies pojawily, ale
    sprawdzanie pisowni podkresla mi wszystko jak pisze bez ogonkow.
    pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: