  • Data: 2010-02-08 14:14:56
    Temat: Vista x64 na dwóch dyskach?
    Od: Michał <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam dwa dyski twarde w komputerze, mają takie parametry wg SiSoft Sandra:

    Systemowy:
    750 GB
    16 MB Cache
    14 ms
    SATA
    odczyt: 69,8 MB

    Zapasowy:
    250 GB
    8 MB Cache
    15 ms
    ATA 100
    odczyt 58,3 MB/s

    Komputera ma 5 GB RAM, procesor E2160 podkręcony do 2,4GHz.

    Przeniosłem plik wymiany na pierwszą partycję tego drugiego dysku ale
    nadal to nie chodzi tak jakbym chciał. Szczerze mówiąc nie odczyłem różnicy.

    Co zrobić by poprawić wydajność przy uruchamianiu programów, żeby
    szybciej ładowały się strony z localhosta (tworzę dość skomplikowane
    serwisy), czyli wydajność bazy MySQL. Żeby szybciej otwierać grafikę i
    żeby płynniej chodził przy przeglądaniu jednej strony na 5ciu
    przeglądarkach.

    Czy dałaby mi coś wymiana procesora na takiego z nieobciętym cache, np
    E7300?

    Czy dałaby coś zmiana dysków na RAID 0?

    Co jeszcze innego można zrobić?