    From: Rylen <r...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Videodomofon-oświetlenie w nocy
    Date: Sun, 01 Mar 2009 10:35:15 +0100

    W nowo zakupionym videofonie (kolor) zauważyłem że
    diody leed zamontowane przy kamerce są
    wyraźnie widoczne w nocy. Sąsiedzi mają też
    videodomofon (czarno-biały)i w czasie świecenia
    nie są widoczne.Co muszę zmienić aby nie
    było ich widać gołym okiem że świecą?
    Mam Noktowizor a w nim silą diodę leed
    oświetlającą (do 150m oświetla!) ale jak ją
    włączę to moja kamera videodomofonowa nie widzi
    że teren jest oświetlony.
    Potrzebuję oświetlić 3m terenu przed kamerą ale
    tak aby w nocy nie zwracało to uwagi.

    Rylen