  • 31. Data: 2016-02-17 12:24:49
    Temat: Re: Video z datą
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2016-02-17 o 11:01, J.F. pisze:
    > Tak, jasne. Nie mniej można się dowiedzieć kiedy dany klip był
    > nagrywany,.

    > Autentyczna date to masz na oryginalnym nosniku (o ile zegar w kamerze
    > byl dobrze ustawiony).
    >
    > Pozniejsze kopiowania ... jesli robione funkcjami systemu operacyjnego
    > przeznaczonymi do kopiowania plikow, to zazwyczaj kopiuja tez date
    > utworzenia/zmiany.
    >
    > Jesli robione innymi metodami to niekoniecznie.
    > Takie np wysylanie przez Bluetooth, Copy&Paste, udostepnienie typu
    > "Media Library" ...
    >
    > J.

    Faktycznie masz rację. Przy przekopiowaniu materiału będzie widoczna
    data nie jego nagrania a kopiowania. Czyli "dreck" jak mówią Hutu.

  • 32. Data: 2016-02-17 12:27:33
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2016-02-17 o 10:54, r...@k...pl pisze:

    > Wrzuć przykładowy plik np. na sendspace.com

    Ojejku, zakładanie konta i inne, zapewniam że lepszym wyjściem będzie że
    sam przetestujesz jeden z tych programów. Polecam szczególnie Camcorder
    vhs który to ewidentnie jest dedykowany do obsługi kamerek w telefonach.

    > (Pół)profesjonalnie robi się to pokazując *na kilka sekund* datę na klipie.
    > Nawet kamery VHS potrafi tak nagrywać ujęcia (wrenderowując w obraz datę/czas
    > tylko na kilka sekund).

    Jak widzę nadal się nie rozumiemy. Ja o montowaniu filmów z klipów
    nagrywanych na przestrzeni czasu, a Ty tak właściwie to nie wiem o czym,
    skoro data wyświetlana na konkretnym klipie wygląda nieprofesjonalnie..

    > Niestety, zdania ludzi zajmujących się tym profesjonalnie są odmienne :)
    > Pomijam już nawet, że takiego obrazu nie da się fajnie wystabilizować, bo
    > data/czas zaczynają pływać po ekranie.

    Od teorii proponuję przejść do praktyki, zapewniam cię że data spokojnie
    stoi w dolnej bądź górnej części ekranu. I kompletnie w niczym nie
    przeszkadza.

    > Dlatego napisałem ci, że wysoką jakość zagwarantuje tylko hardware'owa
    > kompresja, a one zapewne robią to pół-software'owo i wychodzi lipa.
    > Napisz do ich autorów, może przybliżą problem bardziej technicznie.

    Nieprawda. Jest cała masa programów do obsługi aparatu/kamery w
    telefonach. Jedne są lepsze drugie gorsze, Bez względu na jakość
    hardware jedna nagrywa materiał video w lepszej, inna w gorszej jakości.
    Problem tych programów z GP, o których piszę to choćby to że w AutoKam
    brak funkcji ZOOMowania, natomiast w tym drugim brak jest wyboru
    jakiejkolwiek opcji nagrywania, poza tym wystylizowany jest na klasyczna
    kamerę VHS, a więc różne zakłócenia.

  • 33. Data: 2016-02-17 12:33:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 17 Feb 2016 12:24:49 +0100, w <56c45872$0$690$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <c...@r...cb> napisał(-a):

    > Faktycznie masz rację. Przy przekopiowaniu materiału będzie widoczna
    > data nie jego nagrania a kopiowania. Czyli "dreck" jak mówią Hutu.

    Zależy czym też kopiowane. Total Commander zachowuje oryg. datę (opcje
    programu), jak robi Windows to nawet nie wiem.

  • 34. Data: 2016-02-17 12:59:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    Trybun <c...@r...cb> napisał(-a):

    >Zależy czym też kopiowane. Total Commander zachowuje oryg. datę
    >(opcje
    >programu), jak robi Windows to nawet nie wiem.

    Explorer zachowuje przy kopiowaniu ... ale zwykle kopiowanie to bedzie
    coraz mniejszy margines.

    Teraz beda jakies biblioteki multimediow, przenoszenie przez
    Bluetooth, Wifi, internet, google, facebooki, dropboxy - i tu jest
    kwestia daty kompletnie nieuregulowana.

    J.

  • 35. Data: 2016-02-17 13:17:53

    Wed, 17 Feb 2016 12:59:33 +0100, w
    <56c460ae$0$22844$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Teraz beda jakies biblioteki multimediow, przenoszenie przez
    > Bluetooth, Wifi, internet, google, facebooki, dropboxy - i tu jest
    > kwestia daty kompletnie nieuregulowana.

    Przez BT i przy ściąganiu z neta data zawsze będzie zmieniona.
    Także przy przegrywaniu z urządzenia przez ActiveSync itp. nowe wynalazki.