    Subject: Re: Video z datą
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <e...@4...com>
    From: Trybun <c...@r...cb>
    Date: Wed, 17 Feb 2016 12:27:33 +0100

    W dniu 2016-02-17 o 10:54, r...@k...pl pisze:

    > Wrzuć przykładowy plik np. na sendspace.com

    Ojejku, zakładanie konta i inne, zapewniam że lepszym wyjściem będzie że
    sam przetestujesz jeden z tych programów. Polecam szczególnie Camcorder
    vhs który to ewidentnie jest dedykowany do obsługi kamerek w telefonach.

    > (Pół)profesjonalnie robi się to pokazując *na kilka sekund* datę na klipie.
    > Nawet kamery VHS potrafi tak nagrywać ujęcia (wrenderowując w obraz datę/czas
    > tylko na kilka sekund).

    Jak widzę nadal się nie rozumiemy. Ja o montowaniu filmów z klipów
    nagrywanych na przestrzeni czasu, a Ty tak właściwie to nie wiem o czym,
    skoro data wyświetlana na konkretnym klipie wygląda nieprofesjonalnie..

    > Niestety, zdania ludzi zajmujących się tym profesjonalnie są odmienne :)
    > Pomijam już nawet, że takiego obrazu nie da się fajnie wystabilizować, bo
    > data/czas zaczynają pływać po ekranie.

    Od teorii proponuję przejść do praktyki, zapewniam cię że data spokojnie
    stoi w dolnej bądź górnej części ekranu. I kompletnie w niczym nie
    przeszkadza.

    > Dlatego napisałem ci, że wysoką jakość zagwarantuje tylko hardware'owa
    > kompresja, a one zapewne robią to pół-software'owo i wychodzi lipa.
    > Napisz do ich autorów, może przybliżą problem bardziej technicznie.

    Nieprawda. Jest cała masa programów do obsługi aparatu/kamery w
    telefonach. Jedne są lepsze drugie gorsze, Bez względu na jakość
    hardware jedna nagrywa materiał video w lepszej, inna w gorszej jakości.
    Problem tych programów z GP, o których piszę to choćby to że w AutoKam
    brak funkcji ZOOMowania, natomiast w tym drugim brak jest wyboru
    jakiejkolwiek opcji nagrywania, poza tym wystylizowany jest na klasyczna
    kamerę VHS, a więc różne zakłócenia.