    From: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Vide HD a CUDA?
    Date: Thu, 14 Oct 2010 15:33:44 +0200

    Wiem, ze to w zasadzie nie jest grupa o video, ale takiej nie ma...
    Moze ktos meczy sie z podobnym problemem.

    Poleglem wlasnie montujac 25min materialu HD - komputer mi
    nie wyrabia. Sceny wycinam zazwyczaj virtualdubem i zapusuje
    w nieskompresowanym avi. Calosc sklejam "do kupy" WindowsMM -
    program jest latwy w obsludze i szybki.

    Tyle, ze nie daje rady wygenerowac finalnego pliku HD720
    o dlugosci wiekszej niz kilka minut. Poniewaz brakuje mi jeszcze
    kilku drobiazgow to moze bym zalatwil kilka sprawa naraz ;)

    I tu pytanie - czy macie przetestowany program, ktory radzi
    sobie z mieleniem wiekszej ilosci materialu HD i zapisem
    tegoz z roznymi kompresjami / rozdzielczosciami?

    Byloby fajnie gdyby uzywal mocy obliczeniowej karty graficznej
    - CUDA badz inne cuda ;)

    Wazne, zeby mial mozliwosc precyzyjnego nakladania na siebie
    dwoch (lub wiecej) strumieni video do pokazywania tej samej
    sceny kreconej z dwoch kamer - z dokladnoscia co do klatki.

    I jeszcze - potrzebna mi tez mozliwosc plynnego zwalniania
    / przyspieszania obrazu, ale nie poprzez renderowanie nowej sceny
    i wstawianie do filmu tylko np. poprzez dodanie "krzywej predkosci"
    - tak zebym mogl w pewnym momencie caly strumien video plynnie
    zwolnic / przyspieszyc zmieniajac jakis parametr...

    Innych grzechow nie pamietam, ale bede nad tym pracowal ;)

    Napiszcze czego uzywacie...

    Uzywalem przez chwile Sony Vegas ale to w czasach SD i do dupereli.
    Pewnie zrobie drugie podejscie... Zastanawiam sie tez nad
    Ulead Video X3 - z tego co widze to wspiera CUDA...

    Z gory dzieki za porady.

    J.