-
1. Data: 2010-04-21 20:37:44
Temat: VTR 1000F- crash pady
Od: Potejciak <l...@g...com>
Witam,
rozglądam się za crash-padami do mojej VTR-ki. Na allegro znalazłem
coś takiego:
http://allegro.pl/item998098013_motojapan_crash_pady
_honda_vtr_1000.html
Wygląda w miarę rozsądnie, ale nie widziałem na własne oczy, nie
przymierzałem... nie jestem pewien czy będą pasować...
Widziałem też coś podobnego:
http://www.hardmoto.pl/index.php?products=product&pr
od_id=1344
... tylko to jakoś dziwnie się mocuje... i zupełnie mi nie pasuje do
mojego motorzyka...
Rozglądam się raczej za czymś takim:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M179687
0
.. albo ten..
http://allegro.pl/item998376337_honda_vtr_1000_moto_
doktor.html
Wyglądają rozsądniej.
Może macie jakieś doświadczenia w tej materii?
--
Pozdrawiam,
Potejciak
-
2. Data: 2010-04-22 10:20:20
Temat: Re: VTR 1000F- crash pady
Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>
Siemka
***Użytkownik "Potejciak"
rozglądam się za crash-padami do mojej VTR-ki. Na allegro znalazłem
coś takiego:
http://allegro.pl/item998098013_motojapan_crash_pady
_honda_vtr_1000.html
Takie mam - na szczescie nie mialem okazji ich sprawdzac w sensie drogowym -
za to swietnie sprawdzaja sie do opierania moto n.p. o sciane kiedy chce sie
sprawdzic poziom oliwy :). Toporne, brutalne do bolu - niestety odnosze
wrazenie ze przy crashu jesli zaczepia o cos wylamia rame i mocowanie
silnika (bo sa do tego mocowania przykrecane.
***Widziałem też coś podobnego:
http://www.hardmoto.pl/index.php?products=product&pr
od_id=1344
... tylko to jakoś dziwnie się mocuje... i zupełnie mi nie pasuje do mojego
motorzyka...
To mocowanie tez mnie odstarszylo - os pada wkladasz zamiast tylnego
mocowania silnika - takiej sruby na wylot.
No i masz pad tuz przed noga na wysokosci piszczela - podejrzewam ze trzeba
by bylo sie do tego przyzwyczaic...
***Rozglądam się raczej za czymś takim:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M179687
0
Kosmos cena - to cos co kupujesz oddzielnie mocowanie - ok 300 pln i
oddzielnie slizgi ok 180 pln.
***.. albo ten..
http://allegro.pl/item998376337_honda_vtr_1000_moto_
doktor.html
To stary PUIG z wierceniem owiewki
--
Pozdrawiam
Tytus z fabryki
__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
5049 (20100422) __________
Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.
http://www.eset.pl lub http://www.eset.com
-
3. Data: 2010-04-22 12:15:15
Temat: Re: VTR 1000F- crash pady
Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
Dnia (Thu, 22 Apr 2010 12:20:20 +0200) ktos podajacy sie za Tytus z fabryki
wyklawiaturowal co nastepuje:
> Siemka
>
> ***Użytkownik "Potejciak"
> rozglądam się za crash-padami do mojej VTR-ki. Na allegro znalazłem
Ze swojej strony polecam firme PWL, mam ich crashpady w swoim motocyklu i
mialem okazje je sprawdzic w dzialaniu. Daly rade przy szlifie i ochronily
reszte motocykla.
http://www.pwlracing.com/
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/
-
4. Data: 2010-04-22 12:27:19
Temat: Re: VTR 1000F- crash pady
Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
Dnia (Thu, 22 Apr 2010 15:04:21 +0200) ktos podajacy sie za Kopyt
wyklawiaturowal co nastepuje:
> Nie chce zakladac oddzielnego watka, choc to sie ma nijak do crash-padow.
> Ciekaw jestem czy nie miales jakichs siupow ze zlaczka za pomoca ktorej
> stacyjka w SV-ce jest podpieta do reszty wiazki. Chytre Japsy daly zlaczke
> do za malych pradow, calosc sie nadpala i od razu jest ciekawie. To dosc
> popularny problem w SV S, opisany na dziesiatkach stron na forum SV Portal
> (jakies kilkadziesiat zgloszen, z tego wiekszosc to K3, bo jest ich po
> prostu najwiecej).
Nie mialem takich problemow, ale dobrze wiedziec ze moga wystapic.
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/
-
5. Data: 2010-04-22 12:49:18
Temat: Re: VTR 1000F- crash pady
Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>
Siemka
*** "Piotr Klimek"
Ze swojej strony polecam firme PWL...
Niestety z tego co rozmawialem - nie robia do F-ki za stare moto
--
Pozdrawiam
Tytus z fabryki
__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
5049 (20100422) __________
Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.
http://www.eset.pl lub http://www.eset.com
-
6. Data: 2010-04-22 13:03:50
Temat: Re: VTR 1000F- crash pady
Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
Dnia (Thu, 22 Apr 2010 15:37:09 +0200) ktos podajacy sie za Kopyt
wyklawiaturowal co nastepuje:
>> Nie mialem takich problemow, ale dobrze wiedziec ze moga wystapic.
>
> Coz, skoro tak, to proponuje sprawdzic. U mnie wystapily, ale na szczescie
> pod domem. Wiec brak oznak zycia po przekreceniu kluczyka mnie nie zmartwil
> bardzo. Ten efekt jest jednak calkowicie losowy wiec moze ugryzc w tylek i
> 1000 km od domu, a wtedy przykro. W wolnej chwili polecam lekture "ignition
> switch problem" na SV Portal -- tak ku przestrodze.
Wielkie dzieki zapoznam sie i bede przygotowany.
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/
-
7. Data: 2010-04-22 13:04:21
Temat: Re: VTR 1000F- crash pady
Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>
Czesc!
> Piotr Klimek
> Suzuki SV1000S K3
Nie chce zakladac oddzielnego watka, choc to sie ma nijak do crash-padow.
Ciekaw jestem czy nie miales jakichs siupow ze zlaczka za pomoca ktorej
stacyjka w SV-ce jest podpieta do reszty wiazki. Chytre Japsy daly zlaczke
do za malych pradow, calosc sie nadpala i od razu jest ciekawie. To dosc
popularny problem w SV S, opisany na dziesiatkach stron na forum SV Portal
(jakies kilkadziesiat zgloszen, z tego wiekszosc to K3, bo jest ich po
prostu najwiecej).
Pozdro
Pawel
gpx 600'r i SVSZ
-
8. Data: 2010-04-22 13:08:39
Temat: Re: VTR 1000F- crash pady
Od: "(pj)" <j...@g...com>
W dniu 2010-04-22 12:20, Tytus z fabryki pisze:
>
> Takie mam - na szczescie nie mialem okazji ich sprawdzac w sensie drogowym -
[..] niestety odnosze
> wrazenie ze przy crashu jesli zaczepia o cos wylamia rame i mocowanie
> silnika (bo sa do tego mocowania przykrecane.
Kwestia momentu przykrecenia. Ja mialem z instrukcja w reku i
dynamometrem - w drugiej - wkrecone. Zadzialalo BEZ ZARZUTU.
--
pozdr
pj
gsx1300r
R-coś tam więcej niż większość
-
9. Data: 2010-04-22 13:36:36
Temat: Re: VTR 1000F- crash pady
Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>
Czesc
***"(pj)"
Kwestia momentu przykrecenia. Ja mialem z instrukcja w reku i dynamometrem -
w drugiej - wkrecone. Zadzialalo BEZ ZARZUTU.
W tym przypadku nie, Piotrze. To kwestia konstrukcji.
Sens crashpadow to umozliwienie slizgu motocyklowi po przewrotce na plaskim
i zminimalizowanie szkod w osprzecie owiewkach etc kosztem uszkodzenia
samego crashpada. Natomiast jego kostrukcja i mocowanie powinno byc takie by
w przypadku uderzenia o nierowna powierzchnie sie on zlamal-obcial przed
uszkodzeniem n.p. ramy. Natomiast w crashpadach TopBlock - bo takie posiadam
sam slizg jest zamontowany na srubce M12 (byc moze aluminowej - nie macalem)
ale malo prawdopodobne by ona latwo pekla nie uszkadajac stosunkowo
delikatnej w tym miejscu ramy i uchwytu silnika. Oprocz tego sama
konstrukcja wspornika crashpada wyglada na sporo mocniejsza niz rama.
Mysle ze swietnie sie sprawdzilby w momencie slizgu ale jesli doszloby do
uderzenia to raczej kiszka :)
Na szczescie ramy tanie som na allegro. No i wypada sie starac by nie bylo
okazji sprawdzac ich skutecznosci...:)
--
Pozdrawiam
Tytus z fabryki
P.S. W instrukcji nie bylo zadnych Nm podanych
__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
5050 (20100422) __________
Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.
http://www.eset.pl lub http://www.eset.com
-
10. Data: 2010-04-22 13:37:09
Temat: Re: VTR 1000F- crash pady
Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>
Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości
>
> Nie mialem takich problemow, ale dobrze wiedziec ze moga wystapic.
Coz, skoro tak, to proponuje sprawdzic. U mnie wystapily, ale na szczescie
pod domem. Wiec brak oznak zycia po przekreceniu kluczyka mnie nie zmartwil
bardzo. Ten efekt jest jednak calkowicie losowy wiec moze ugryzc w tylek i
1000 km od domu, a wtedy przykro. W wolnej chwili polecam lekture "ignition
switch problem" na SV Portal -- tak ku przestrodze.
Pozdro
P