-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: VTR 1000F- crash pady
Date: Thu, 22 Apr 2010 15:36:36 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 36
Message-ID: <hqpjd6$iks$1@inews.gazeta.pl>
References: <f...@q...googlegroups.com>
<hqp7t8$93n$1@inews.gazeta.pl> <hqphon$p5h$1@news.task.gda.pl>
NNTP-Posting-Host: axv126.internetdsl.tpnet.pl
X-Trace: inews.gazeta.pl 1271943398 19100 83.18.99.126 (22 Apr 2010 13:36:38 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Apr 2010 13:36:38 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Priority: 3
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-User: tytus1
X-EsetScannerBuild: 6985
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:621270
[ ukryj nagłówki ]Czesc
***"(pj)"
Kwestia momentu przykrecenia. Ja mialem z instrukcja w reku i dynamometrem -
w drugiej - wkrecone. Zadzialalo BEZ ZARZUTU.
W tym przypadku nie, Piotrze. To kwestia konstrukcji.
Sens crashpadow to umozliwienie slizgu motocyklowi po przewrotce na plaskim
i zminimalizowanie szkod w osprzecie owiewkach etc kosztem uszkodzenia
samego crashpada. Natomiast jego kostrukcja i mocowanie powinno byc takie by
w przypadku uderzenia o nierowna powierzchnie sie on zlamal-obcial przed
uszkodzeniem n.p. ramy. Natomiast w crashpadach TopBlock - bo takie posiadam
sam slizg jest zamontowany na srubce M12 (byc moze aluminowej - nie macalem)
ale malo prawdopodobne by ona latwo pekla nie uszkadajac stosunkowo
delikatnej w tym miejscu ramy i uchwytu silnika. Oprocz tego sama
konstrukcja wspornika crashpada wyglada na sporo mocniejsza niz rama.
Mysle ze swietnie sie sprawdzilby w momencie slizgu ale jesli doszloby do
uderzenia to raczej kiszka :)
Na szczescie ramy tanie som na allegro. No i wypada sie starac by nie bylo
okazji sprawdzac ich skutecznosci...:)
--
Pozdrawiam
Tytus z fabryki
P.S. W instrukcji nie bylo zadnych Nm podanych
__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
5050 (20100422) __________
Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.
http://www.eset.pl lub http://www.eset.com
Następne wpisy z tego wątku
- 04.05.10 11:58 Piotr Klimek
- 04.05.10 14:05 Kopyt
- 04.05.10 13:52 Piotr Klimek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 Ideologia Geniuszy-Mocarzy dostępna na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 ciekawy układ magnetofonu
- 2024-12-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi