  • 1. Data: 2010-04-21 15:16:14
    Temat: Szlifowanie tarcz
    Od: maciek <m...@g...com>

    Wiem ze kiedys bylo ale o tarczach krzywych i cienkich.
    Moje sa praktycznie nowe ale dzieki trefnym klockom nabyly lekkich
    bruzd. Glebokosc moze z pol milimetra ale moto juz nie hamuje tak jak
    wczesniej.

    Ma ktos pojecie czy da sie to precyzyjnie zeszlifowac/wygladzic jakos
    i kto to moze robic?
    To sa tarcze pol plywajace.

    Dajcie znac jak cos wiecie.

    Dzieki

    Maciek

  • 2. Data: 2010-04-21 15:29:57
    Temat: Re: Szlifowanie tarcz
    Od: maciek <m...@g...com>

    a dodam ze tarcze to z mojej daytony 675 a nie z tej r6 ktora
    sprzedaje :)

  • 3. Data: 2010-04-21 20:45:50
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > i kto to moze robic?

    w kazdym warsztacie posiadajacym tokarke Ci to zrobia

  • 4. Data: 2010-04-21 21:07:07
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-04-21 22:45, Mustafa pisze:

    > w kazdym warsztacie posiadajacym tokarke Ci to zrobia

    Powodzenia

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 5. Data: 2010-04-21 21:28:50
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Powodzenia

    aaaa no tak... byłbym o Tobie zapomniał :)
    czyli jeszcze poprawka: ktoś to musi umieć obsługiwać

  • 6. Data: 2010-04-21 21:37:26
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-04-21 23:28, Mustafa pisze:

    > aaaa no tak... byłbym o Tobie zapomniał :)
    > czyli jeszcze poprawka: ktoś to musi umieć obsługiwać

    No ja umiem a Ty ?

  • 7. Data: 2010-04-21 21:42:28
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > No ja umiem a Ty ?

    ja też
    przybij piątkę :)

  • 8. Data: 2010-04-22 09:19:45
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Uzytkownik "Mustafa" <M...@B...xx> napisal

    > w kazdym warsztacie posiadajacym tokarke Ci to zrobia

    Nie da sie tego zrobic na tokarce.
    Pozdr

    --
    Hinek
    F650 K750 i inne..

  • 9. Data: 2010-04-22 09:45:41
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Uzytkownik "Hinek" <h...@a...pl.invalid> napisal w wiadomosci grup

    > Nie da sie tego zrobic na tokarce.

    Przeciez napisal w innym poscie, ze umie obslugiwac sie tokarka, wiec po co
    dyskutujesz?

    A tak BTW chcialbym zobaczyc jak w ogole koles montuje motocyklowa tarcze
    hamulcowa w uchwyt tokarki.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 10. Data: 2010-04-22 13:08:32
    Od: maciek <m...@g...com>

    Dzieki ze juz sie zaczynacie klucic a nikt nie daje sensownej
    odpowiedzi.
    Napisalem SZLIFOWANIE and nie TOCZENIE bo juz wiem ze na tokarce nie
    za bardzo da rade.
    Jak ktos ma jakies uzyteczne informacje to bardzo prosze sie podzielic
    Pozdro
    Maciek