  • 1. Data: 2009-07-18 23:43:21
    Temat: VAT i motocykl - znowu
    Od: Pisklak <pisklak_nie_dla@spamu_supermedia.pl>

    Na poczatku lipca byl taki artykul:

    http://www.rp.pl/artykul/56164,329505_Zakup_motocykl
    a_uprawnia_do_odliczenia_VAT.html

    Jako, ze szkoda mi 10 zł na wykupienie dostepu do archiwum RP na
    przeczytanie 1 atrykulu, czy ktos, kto byc moze sie z nim zapoznal,
    moglby mi wyjasnic czy pojawilo sie cos nowego ? Czy nic odkrywczego tam
    nie ma ?

    Z gory bardzo dziekuje za pomoc :-)

    Pozdr.
    Pisklak

  • 2. Data: 2009-07-19 07:16:17
    Temat: Re: VAT i motocykl - znowu
    Od: jeszua x <j...@g...com>

    On 19 Lip, 01:43, Pisklak <pisklak_nie_dla@spamu_supermedia.pl> wrote:
> [...]
    > przeczytanie 1 atrykulu, czy ktos, kto byc moze sie z nim zapoznal,
    > moglby mi wyjasnic czy pojawilo sie cos nowego ? Czy nic odkrywczego tam

    od wyrokow nsa (obu), ktore juz byly na grupie linkowane pare tygodni
    wstecz nie ma nic nowego; przynajmniej w kwestii przepisow i/ lub ich
    oficjalnej wykladni
    --
    jeszua
    ck krakow