  • 1. Data: 2009-12-19 21:37:53
    Temat: Używane pamięci do PC, Wawa. Pytanie.
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...pl>

    Witam
    Poszukuję pamięci do stareńkiego PC HP Vectra (66MHz EDO RAM). Jako, że
    nowych już nie kupię, mam pytanie czy w Warszawie sprzedaj ktoś używane
    podzespoły do PC, tam miał bym szansę :)
    PP

  • 2. Data: 2009-12-20 07:34:44
    Temat: Re: Używane pamięci do PC, Wawa. Pytanie.
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > Poszukuję pamięci do stareńkiego PC HP Vectra (66MHz EDO RAM). Jako, że
    > nowych już nie kupię, mam pytanie czy w Warszawie sprzedaj ktoś używane
    > podzespoły do PC, tam miał bym szansę :)

    Może na giełdzie komputerowej przy ul. Batorego (Sob. i Niedz.)
    Jednak przy tej temperaturze raczej nie będzie tam wielu sprzedających.

    Zapytaj również w:
    http://www.amiserwis.pl/kontakt.htm

    Paweł

  • 3. Data: 2009-12-20 08:33:37
    Od: "bujnos" <a...@g...pl>

    targowa strona zachodnia pomiędzy wiaduktem a dworcem pks. jest tam mały
    skleposerwis i można tam kupic stare ramy za grosze

  • 4. Data: 2009-12-20 16:03:21
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dzięki, Wesołych Świąt.
    PP