  • 11. Data: 2009-05-11 16:31:11
    Temat: Re: Uwalony pilot HDR
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Mnie sie zdarzylo ze w pilocie wysiadl rezonator ktory popedzal procka,
    > nie wiem czy twoj ma rezonator.

    chwilowo jestem na wyjezdzie, ale jak wróce to sprawdze
    i podam dokladnie jaki to model

  • 12. Data: 2009-05-18 08:35:27
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > chwilowo jestem na wyjezdzie, ale jak wróce to sprawdze
    > i podam dokladnie jaki to model

    juz wrócilem
    to jest SANSUI DVR-5000HD

    w wolnej chwili zajrze ponownie do pilota i ustale czy jest tam widoczny
    jakis rezonator

  • 13. Data: 2009-05-18 19:24:02
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    qlphon pisze:

    > juz wrócilem
    > to jest SANSUI DVR-5000HD

    Sprawdziłem w konfiguratorze Logitech Harmony Remote - to urządzenie
    jest znane i obsługiwane. Śmiało możesz kupić chociażby najprostszy
    model z tej serii pilotów (Logitech Harmony 515).

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 14. Data: 2009-05-19 07:28:53
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Sprawdziłem w konfiguratorze Logitech Harmony Remote - to urządzenie
    > jest znane i obsługiwane. Śmiało możesz kupić chociażby najprostszy
    > model z tej serii pilotów (Logitech Harmony 515).

    już kupiłem.... 110 zł jestem jeszcze w stanie przełknąć
    senkju!

  • 15. Data: 2009-05-19 22:41:52
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    qlphon pisze:

    > już kupiłem.... 110 zł jestem jeszcze w stanie przełknąć

    Cena świetna. Gdzie tak tanio?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/