    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Uwaga pirat, a prawo do filmowania
    Date: Fri, 23 Dec 2011 08:45:13 +0100
    <jclb1c$n2g$2@mx1.internetia.pl> <jclhre$26o$1@news.task.gda.pl>
    <jcli42$vdi$1@mx1.internetia.pl> <jcljb6$560$1@news.task.gda.pl>
    <jcll4i$f1m$2@mx1.internetia.pl>
    <4eee5a9f$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    <jcmpd0$p22$1@cyberdyne-t3.maslag.pl>
    <4eef6480$0$1446$65785112@news.neostrada.pl>
    <jcnp4o$pui$1@mx1.internetia.pl>
    <4eef6aa9$0$1446$65785112@news.neostrada.pl>
    <jcnqpn$303$1@mx1.internetia.pl>
    <4eefb46f$0$1202$65785112@news.neostrada.pl>
    <jcpaj6$arc$1@cyberdyne-t3.maslag.pl> <jd0pv4$sr9$1@inews.gazeta.pl>

    Użytkownik "kakmar" napisał w wiadomości grup
    Dnia 20.12.2011 Artur Maśląg <f...@p...com> napisał/a:

    >Bredzisz jak zwykle,

    Z tym ze to pisal "to".

    >pomijając to że przed 89' też się dało się
    >upierdliwie zwiedzić państwa których już nie ma,

    Moja pamiec juz tak daleko nie siega, ale przypominam ze przed 89 to
    prawo wyjezdzania na dowod do niektorych panstw uleglo zawieszeniu.
    Ale do kiedy ? Jaruzelski stopniowo popuszczal.
    Oczywiscie mozna bylo i zwiedzic inne panstwa, ale jak piszesz -
    upierdliwie. Zaproszenia czy inne powody, kolejka do paszportu,
    rozmowa z bezpieka, przydzialowe 130$ raz na rok, albo inne waluty w
    niezbyt duzej ilosci, paliwo strasznie drogie - jak sie zarabialo 20$
    miesiecznie itp.

    > to właśnie w 91'
    >pamiętam że wziąłem specjalnie (pierwszy raz) auto z wypożyczalni
    >(co to była za komedia, to inna sprawa) żeby tylko co drugi dzień nie
    >być trzepanym poruszając się tylko w granicach Beneluksu i Niemiec.
    >Jakoś dziwnie mając żółte blachy przejeżdżałem bez zatrzymania, a na
    >czarnych z PL kontrola była prawie pewna.

    Ale to przekraczales granice dwa razy dziennie, czy gdzies na drodze
    zatrzymywali ?
    W pozniejszych latach im troche przeszlo - ale byc moze to wlasnie
    objaw tego co "to" pisze - rozluznienie na granicach wewnatrunijnych,
    brak stalej kontroli tylko wyrywkowa .... no i ten jeden samochod na
    czarnych blachach wzbudza wieksze zainteresowanie :-)

    J.