  • 11. Data: 2011-12-18 16:13:23
    Temat: Re: Uwaga pirat, a prawo do filmowania
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-12-2011 16:08, to pisze:

    > To niech będzie o rybce -- jaka jest szansa, że zwierzchnik spotka go na
    > drodze podczas pajacowania i rozpozna? A jaka, że zobaczy nagranie w tvn
    > turbo?

    Podejrzewam, że uświadomisz mnie podając źródło badań z porównaniami.
    Bo sam jestem bardzo ciekawy, o ile łatwiej poznać kogoś po klapie
    marynarki zamiast po ryju na żywo, oraz jak otrzymany mandat wpływa na
    upadek kariery zawodowej.

    --
    Paweł

  • 12. Data: 2011-12-18 16:21:41
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Podejrzewam, że uświadomisz mnie podając źródło badań z porównaniami.

    Nie. :>

  • 13. Data: 2011-12-18 16:28:39
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 18 Dec 2011 14:53:51 GMT, to <t...@x...abc> wrote:

    >Myślę, że w sądzie byłaby duża szansa na wygraną w takiej sytuacji.

    Powodzenia.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 14. Data: 2011-12-18 16:35:23
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    jerzu w <news:uk1se7tl74bt7vta5glch24abt44ut37e8@4ax.com>:

    > Powodzenia.

    A co? Wątpisz, że obwiązany wężem ogrodowym "to" powinien mieć mniejsze
    szanse niż jakaś prosta felga na 4 metrach oblodzonej jezdni?

    ;-)

    --
    Tomasz Nycz

  • 15. Data: 2011-12-18 17:10:24
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-18 13:52:56 +0000, "TM" <t...@p...onet.pl> said:

    > Witam,

    Dzień dobry.

    > Bardzo często policjanci reagujący na wykroczenie drogowe w programie "Uwaga
    > Pirat" twierdzą, że TVN filmuje zgodnie z prawem.

    Bo to prawda i to nie od dziś.
    Pójdę na skróty - masz pisemną zgodę na rejestrowanie tego co widzisz?
    Kto ci ją wystawił i na jak długo?

    > Ciekawy jestem czy są
    > takie normy prawne, które pozwalają na takie filmowanie?

    Dokładnie te same, które służą ci, byś zgodnie z prawem rejestrował to,
    co widzisz.

    > Jeśli czyniłaby to
    > ekipa policyjna to wydaje mi się to OK

    A niby dlaczego? Jakiś przepis?

    > , chociaż wystarczyłoby nagranie
    > przekroczenia przez kamerę samochodu policyjnego.

    A tu mieszasz - firma filmuje policjanta przy pracy - negranie
    wykroczenia z kamery policyjnej to coś zupełnie innego.

    > Rozumiem, ze wykroczenia
    > należy karać mandatem,

    A ja nie.

    > ale to filmowanie

    Wyobraź sobie, że oglądasz ten sam program, ale pozbawiony obrazu...

    > i pseudodydaktyczne komentarze
    > mogliby sobie darować.

    Tu się zgadzam z tobą w 100%.

    > Do tego zdarza się to egzaminowanie: "czy wie pan za
    > co został zatrzymany?", niezgodne z procedurami policji.

    Zgadza się, ale żadn z głupków nie próbuje walczyć, więc głąby pytają...

    > Czy można odmówić wtedy opuszczenia pojazdu

    1. nie wolno z niego wysiadać bez polecenia policjanta
    2. na polecenie policjanta = trzeba go opuścić

    > dopóki kamerzysta nie przestanie
    > filmować?

    Nie, zachowania dziecinne warto zachować na zabawę... z dzieckiem nie,
    z dorosłymi nie... w piaskownicy pasowałyby, ale skoro kierowca ma już
    te 18 lat, to raz jeszcze: nie.

    > Znajomi (pracodawcy) mogą rozpoznać kierowcę po innych elementach
    > niż te, które zostały zakamuflowane (głos, rejestracja).

    Dlatego nie wolno dawać się łapać na łamaniu przepisów.

    > Pozdrawiam

    I vice Versace.

    --
    Bydlę

  • 16. Data: 2011-12-18 17:13:32
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On 18 Dec 2011 14:53:51 GMT, to <t...@x...abc> wrote(a):

    > Myślę, że w sądzie byłaby duża szansa na wygraną w takiej sytuacji.

    Taaa... kolosalna. A potem, po rozprawie, zaśpiewa Natasza Urbańska. :)

    B.

  • 17. Data: 2011-12-18 17:44:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-18 17:13, Bartosz Mierzwiak pisze:

    > Taaa... kolosalna. A potem, po rozprawie, zaśpiewa Natasza Urbańska. :)

    Na utajnionej rozprawie - co by nikt nie rozpoznał.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2011-12-18 17:55:35
    Od: to <t...@x...abc>

    begin jerzu

    > Powodzenia.

    Tak samo wyśmiewano możliwość wygrania ze SM, a potem okazało się, że
    musieli zwracać mandaty z wielu miesięcy, bo były wystawiane nielegalnie.
    Tego tematu pewnie nikomu wystarczająco zdeterminowanemu nie chciało się
    jeszcze przetrenować i tyle.

  • 19. Data: 2011-12-18 17:57:08
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Bydlę

    > A tu mieszasz - firma filmuje policjanta przy pracy

    Nie bredź. Filmuje tak policjantów, jak i zatrzymanych. Co ciekawe, tych
    pierwszych pyta o zgodę, a tych drugich nie. Ciekawe z czego wynika ta
    asymetria?

  • 20. Data: 2011-12-18 17:57:31
    Od: to <t...@x...abc>

    begin 'Tom N'

    > A co? Wątpisz, że obwiązany wężem ogrodowym "to" powinien mieć mniejsze
    > szanse niż jakaś prosta felga na 4 metrach oblodzonej jezdni?

    Próbujesz być zabawny, ale wychodzi żałośnie.