  • 21. Data: 2013-02-17 23:47:02
    Temat: Re: Uwaga pirat - HID Xenon
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-17 23:43, Krzysztof 45 pisze:

    > Mam kombi. Trzy osoby nie maja wpływu na ustawienie świateł i automat
    > daje radę z ich poziomowaniem.
    > Jak bagażnik załaduję czymś ciężkim wtedy już układ nie daje rady. Ale
    > to zależy od wstępnego ustawienia świateł.

    > Bezwzględnie

    Chyba że pojazd fabrycznie go nie miał. Np Avensis.

    Lewis

  • 22. Data: 2013-02-18 00:07:09
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    > Mam kombi. Trzy osoby nie maja wpływu na ustawienie świateł i automat
    > daje radę z ich poziomowaniem.

    Kombi z xenonem to zazwyczaj ma nivo, ktore podnosi tyl do poziomu przy
    obciazeniu.
    Wsiadz w sedana, zapal swiatla, a potem po chwili niech wsiada 3 osoby
    na tylna kanape.

    Ale jakis przepis?

    --
    venioo

  • 23. Data: 2013-02-18 00:08:17
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > Chyba że pojazd fabrycznie go nie miał. Np Avensis.

    a xenony fabrycznie miał?

  • 24. Data: 2013-02-18 00:09:08
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-02-17 21:23, Irokez pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=YMjf4B8VEDk

    > Nareszcie biorą się za oślepiaczy.

    Ciekawe czy akcja segregacja dla pokazania że to złe czy chłopina miał
    faktycznie żle ustawione światła. Skoro miał soczewkę i gładki klosz to
    o co chodzi?

  • 25. Data: 2013-02-18 00:12:27
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-18 00:08, hisjusz pisze:

    > a xenony fabrycznie miał?

    miał.

    Lewis

  • 26. Data: 2013-02-18 00:25:24
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "hisjusz" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe czy akcja segregacja dla pokazania że to złe czy chłopina miał
    > faktycznie żle ustawione światła. Skoro miał soczewkę i gładki klosz to o
    > co chodzi?

    Pewnie chodzi o Policjanta który nic nie kuma, wiedzę o oświetleniu ma
    gorszą niż przeciętny czytelnik auto świata. A chce zaimponować przed kamerą

  • 27. Data: 2013-02-18 00:36:12
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 18 Feb 2013 00:07:09 +0100, v...@i...pl napisał(a):

    > Wsiadz w sedana, zapal swiatla, a potem po chwili niech wsiada 3 osoby
    > na tylna kanape.

    Mój Opel po 2-3s opuści lampy do poziomu.

    Natomiast sądzę że gdyby oni wsiedli podczas jazdy samochodu, to wtedy
    mogłyby się nie opuścić.

  • 28. Data: 2013-02-18 02:19:06
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 17.02.2013 Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał/a:

    > I dlatego kupuje się tanio, piękne chińskie reflektory ze wszystkimi
    > możliwymi oznaczeniami, łącznie z niemiecką homologacją E1.
    > To montuje się wkrętami do plastikowych wytłoczek, które z kolei montuje
    > się w miejsce reflektorów.
    > Do tego w wersji "ekstra" można do zderzaka przykleić spryskiwacz :)
    >
    > Świeci to wszędzie, tylko nie na drogę.
    >
    > No ale w razie kontroli taki już będzie ok.

    Co ostatecznie wykazuje praktyczną wyższość prawa stanowionego nad rozumem.

    --
    kakmaratgmaildotcom
    A dla skrajnych debili dodam emotikon, e nie dodam, brzydzę się.

  • 29. Data: 2013-02-18 07:01:51
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sun, 17 Feb 2013 23:39:01 +0100, v...@i...pl napisał(a):

    > Abstrahujac od tego przypadku na filmiku - jezeli pojade na przeglad i
    > diagnosta lub ew. rzeczoznawca stwierdzi, ze jednak pojazd nie oslepia i
    > mozna w nim stosowac ksenony - kto zwroci pieniadze za urlop w pracy,
    > uziemienie auta, itp. ??

    Nawet jak diagnosta podpisze się pod takim pozwoleniem (w co bardzo wątpię)
    to dalej pojazd nie będzie spełniał pozostałych warunków.

    Mandat był za "oślepianie" czy zamontowanie świateł niezgodnych z
    przepisami ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 30. Data: 2013-02-18 07:54:48
    Od: "Artur Miller" <a...@i...pl>

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > Co ostatecznie wykazuje praktyczną wyższość prawa stanowionego nad
    > rozumem.

    przeciez prawo po to jest. bo bezmyslna tłuszcza nie wie co moze robić, wiec
    trzeba na kazdym kroku i w każdy możliwy sposób tłuszczę kontrolować.

    @