    Date: Thu, 09 May 2013 09:02:55 +0200
    From: Przemeq <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Utrata wartości handlowej pojazdu

    Witam,
    Mam pytanie. Miałem kolizje, nie mam problemu ze sprawcą.
    Typowa stłuczka parkingowa do wymiany tylny zderzak uszkodzone zaczepy.
    Autko ma 6 miesięcy więc trochę boli.
    Znalazłem informacje w sieci iż należy mi się od ubezpieczyciela sprawcy
    odszkodowanie wynikającego z faktu, iż pojazd został naprawiony ale jego
    wartość rynkowa przed szkodą była wyższa niż po jego naprawie.
    Czy faktycznie istnieją jakieś przepisy umożliwiające uzyskanie takiego
    odszkodowania?
    Jak określić wysokość ewentualnego odszkodowania?
    Ktoś to przerabiał?

    Przemeq