  • 1. Data: 2009-08-01 14:08:14
    Temat: Uszkodzona karta?
    Od: thorbringer <t...@g...com>

    Witajcie,

    Miałem wczoraj w nocy niespodziewany pad komputera - przestał
    startować. Dzisiaj zabrałem się za sprawdzanie co jest nie tak i po
    zmianie karty graficznej z GF 7600GS 256mb AGP na GF 100/200MX 32mb
    komputer ruszył. Czy na pewno jest to padnięta grafika, czy wina może
    leżeć np. po stronie zasilacza - i jak to sprawdzić?

    Pozdrawiam serdecznie,
    thorbringer

  • 2. Data: 2009-08-01 14:28:55
    Temat: Re: Uszkodzona karta?
    Od: Sebcio <s...@w...pl>

    On Sat, 1 Aug 2009 07:08:14 -0700 (PDT), thorbringer
    <t...@g...com> wrote:

> [...]
    >komputer ruszył. Czy na pewno jest to padnięta grafika, czy wina może
    >leżeć np. po stronie zasilacza - i jak to sprawdzić?

    No coz, wsadziles do kompa karte owiele mnie pradozerna niz gf7600,
    niz moznz wiec wykluczyc ze zasilacz przestal wyrabiac

  • 3. Data: 2009-08-01 14:49:02
    Od: thorbringer <t...@g...com>

    > No coz, wsadziles do kompa karte owiele mnie pradozerna niz gf7600,
    > niz moznz wiec wykluczyc ze zasilacz przestal wyrabiac

    Zasilacz to Chieftec 400W i od ponad dwóch lat wszystko wszystko było
    w najlepszym porządku. I nagle taka niespodzianka...

  • 4. Data: 2009-08-01 15:21:13
    Od: Sebcio <s...@w...pl>

    On Sat, 1 Aug 2009 07:49:02 -0700 (PDT), thorbringer
    <t...@g...com> wrote:

    >Zasilacz to Chieftec 400W i od ponad dwóch lat wszystko wszystko było
    >w najlepszym porządku. I nagle taka niespodzianka...
    To naprawde ciekawe, jesli sie przyjrzec jakie osoby sa zwiazane ze
    srodowiskiem RM

  • 5. Data: 2009-08-01 18:40:07
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Sebcio" <s...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    com...

    > To naprawde ciekawe, jesli sie przyjrzec jakie osoby sa zwiazane ze
    > srodowiskiem RM

    Raczej grafa (jaki producent). U mnie GF7600GT padł po 22 miesiącach (w
    ciągu 2 dni). Wymienili na rad 3650pro.

  • 6. Data: 2009-08-01 21:30:27
    Od: thorbringer <t...@g...com>

    > Raczej grafa (jaki producent). U mnie GF7600GT padł po 22 miesiącach (w
    > ciągu 2 dni). Wymienili na rad 3650pro.

    Producent to Palit, wersja Sonic. Nie męczyłem jej, nie kręciłem, nie
    dawała mi też znać, że coś z nią nie tak. Po prostu wyłączyłem
    komputer i nie mogłem go ponownie włączyć. Zauważyłem, że podczas tego
    wszystkiego wyzerowała mi się data w biosie - może to jest jakiś
    trop? ;)

    pozdrawiam!

  • 7. Data: 2009-08-02 07:59:49
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "thorbringer" <t...@g...com> napisał w wiadomości grup
    2g2000yqh.googlegroups.com...
    > Producent to Palit, wersja Sonic. Nie męczyłem jej, nie kręciłem, nie
    > dawała mi też znać, że coś z nią nie tak. Po prostu wyłączyłem
    > komputer i nie mogłem go ponownie włączyć.

    U mnie pierwszego dnia w biosie pokazywała artefakty (w windowsie i grach
    było ok) i następnego dnia zgon.

    Zauważyłem, że podczas tego
    > wszystkiego wyzerowała mi się data w biosie - może to jest jakiś
    > trop? ;)

    Nie widzę na razie związku.