  • 1. Data: 2009-07-31 22:41:08
    Temat: SAMSUNGI F1 HD103UJ
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    ktos ma moze z firmware 1AA01118 lub nowszym?
    mam je z fw 1AA01112 i 1AA01113, fajnie chodza, odczyt na
    poczatku dysku ok. 120MB\s

    dokupilem obecnie nowe z fw 1AA01118 i lekko sie zdziwilem,
    nowe nie przekraczaja 95MB/s (na starcie, potem jest gorzej)

    sredni odczyt wg hd tune to 95MB/s dla fw 13 i 76MB/s dla 18

    nowych mam dwie sztuki, obie zachowuja sie tak samo, roznica
    moze nie drastyczna, ale zawsze to 20%

    czas dostepu maja taki sam, AAM na wszystkich wylaczone,
    burst rate identyczne czyli nic go po drodze nie dusi,
    testowane na tych samych zlaczach sata, tymi samymi kablami

    nie zeby mi to spedzalo sen z powiek, system i tak mam na
    najszybszym, ale moze komus sie takie info przyda,
    moze ktos jeszcze potwierdzi

  • 2. Data: 2009-07-31 23:28:37
    Temat: Re: SAMSUNGI F1 HD103UJ
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    i tak jeszcze przy okazji, na problemy takie jak ten
    http://www.michaldulemba.pl/inne-linki/wadliwy-samsu
    ng/
    pomaga tez upgrade firmware do wersji 17
    http://support.dell.com/support/downloads/download.a
    spx?c=us&l=en&s=gen&releaseid=R220314&SystemID=XPS_7
    10&servicetag=&os=WW1&osl=en&deviceid=15750&devlib=0
    &typecnt=0&vercnt=1&catid=-1&impid=-1&formatcnt=1&li
    bid=41&fileid=313702

    przejscie z wersji bylo u mnie bezbolesne
    zmian wydajnosci nie stwierdzilem o ile sa spowodowane
    przez fw to zapewne dopiero od wersji 1AA01118

  • 3. Data: 2009-07-31 23:34:57
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "tg" <a...@b...cpl> wrote in message

    mialo byc
    > przejscie z wersji 1AA01112 bylo u mnie bezbolesne

    btw. na stronie jest opisane jako 1AC0, a faktycznie
    nie jest to zaden udziwniony oem tylko to to samo co
    w normalnym handlu czyli 1AA0