  • Data: 2012-09-03 17:05:11
    Temat: Uszkodzenie starego Sanyo - samoczynnie wraca do standby
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc.

    Wiem że to wróżenie z fusów, ale może objaw typowy. Naprawę traktuje
    hobbystyczno-sentymentalnie, jak nie dam rady to na recycling :(

    20-letni mały telewizorek Sanyo na podzespołach Philipsa (I2C,
    dokładniejsze numerki mogę sprobować odczytać) ma feler: po załaczeniu
    do zasilania świeci standby. Po właczeniu przyciskiem programu standby
    przygasa na jedną sekundę, nie slychać charakterystycznego brzędku
    rozmagnesowania i dokładnie po 1 sek wraca do standby, dioda rozjaśnia się.

    Odpiąłem pętle rozmagnesowania, jest to samo.

    Ponieważ jest tam dokładnie 1 sek, to przypuszczam, że procesor główny
    przechodzi w standby z jakiegoś powodu. Czy ze szklanej kuli można
    wywróżyć z jakiego?