  • 301. Data: 2013-12-11 18:40:22
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    > Jakby tak mieli pomagac w blachych sprawach zyciowym ofermom to kiedy
    > mieli by sie zajmowac prawdziwa praca?

    A co powiedzieć o piszących na niusy jak to oni sobie dobrze radzą ?

  • 302. Data: 2013-12-11 18:40:55
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > a wystarczy mieć mózg i go używać

    Pokaż gdzie go użyłeś

  • 303. Data: 2013-12-11 18:51:13
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Mateusz" <n...@o...pl>

    > Najgorsze w tym wszystkim, że podpisałeś to zanim przeczytałeś.
    > Wiem, łatwo się mówi zza klawiatury ale jak widać niestety trzeba
    > wszystko czytać zanim się podpisze.

    Spoko. Nie jest to co podpisałem aż tak straszne, ale ... policjant podłożył
    papier, który w odróżnieniu ode mnie zapewne dobrze zna uznając zdaje się,
    że przedstawienie mi jego treści nie jest konieczne a ja uznałem, że
    podkłada mi coś co albo znam albo nie zmiania mojej sytuacji, co nie jest
    prawdą.

  • 304. Data: 2013-12-11 19:10:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello John,

    [...]

    > ...idioci piszący na niusach OD rzeczy

    Znowu piszesz do lustra?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 305. Data: 2013-12-11 19:28:18
    Od: Mateusz <n...@o...pl>

    W dniu 2013-12-11 18:51, John Kołalsky pisze:

> [...]
    > zdaje się, że przedstawienie mi jego treści nie jest konieczne a ja
    > uznałem, że podkłada mi coś co albo znam albo nie zmiania mojej

    To co zrobił to zwykłe sqrwysyństwo, ale oczywiście ciężko
    teraz mu udowodnić celowe działanie niezgodne z prawem.

    M.

  • 306. Data: 2013-12-11 21:49:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 11 Dec 2013 16:48:03 +0100 osobnik zwany qwerty
    napisał:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup
    >
    > Cytowałem fragment o hamowaniu, czy agresywnym ruszaniu?

    masz samochód, który tylko przyspiesza? Wow!

    >Masz gówno
    > zamiast mózgu?

    no to zakończyliśmy dyskusję skoro spadłeś poniżej dna wiadra

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 307. Data: 2013-12-11 21:49:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Nie, nie jest.

  • 308. Data: 2013-12-11 21:49:36
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-12-11 18:21, John Kołalsky pisze:
    > Normalne. Ten numer nie służy tylko do wypadków. Jego obsługa ma w
    > założeniach polegać na przekazaniu do właściwej służby.

    Ale jakiej służby (państwowej)? Straży pożarnej?
    Mają przyjechać i zmienić ci oponę?

  • 309. Data: 2013-12-11 21:50:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    owszem. Parsknąłem śmiechem.

  • 310. Data: 2013-12-11 21:50:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 11 Dec 2013 17:57:26 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    > Nie, bo Ty jesteś tępakiem, który nie rozumie problemu zapamiętania
    > wielu numerów

    Nie wyjeżdżaj na drogę. tam jest wiele znaków i mnóstwo paragrafów PoRD
    do zapamiętania.