  • 201. Data: 2013-12-09 23:18:36
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Ty jednak jesteś głupszy niż ustawa przewiduje.

    Jeśli nawet to Ty jesteś jeszcze głupszy

  • 202. Data: 2013-12-09 23:20:35
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > Jakiego problemu? Takiego, który dorosły facet rozwiązuje w kilka minut?

    Tego, którego nie rozumiesz.

    > To, że Ty jesteś nieudolny, nie oznacza, że inni są tacy sami.

    Nie, Ty jesteś nieudolny, umysłowo.

    > Nie nadaję się. Nie trawię debili, z którymi miałbym w takiej pracy zbyt
    > duży kontakt.

    Jaaaasne

  • 203. Data: 2013-12-09 23:21:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail nic_tu_nie_ma@po_czta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ze spaloną żarówką możesz dojechać do warsztatu. Z rozwaloną oponą tak
    > sobie.

    Z ciekawości: zatrzmuje cię patrol, masz niesprawna zarowkę, np.
    kierunkowskaz.
    nie umiesz zmienic.
    I co?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

  • 204. Data: 2013-12-09 23:21:27
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > No i?

    No i silnik jest mniej ważny od lusterka do przeglądania się

  • 205. Data: 2013-12-09 23:21:30
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > To nie jest umowa między kupującym a sprzedającym tylko między
    > organizacjami płatniczymi a pozostałymi uczestnikami rynku.

    Zapomniałeś, że uczestnictwo w tej zabawie jest dobrowolne. Usługodawca
    jeśli nie chce, nie musi w niej uczestniczyć.
    Jeśli wymyślisz sobie, że ze swoimi kolegami rozliczacie się za pomocą
    paciorków, to będziesz wymagał, żeby wszyscy dookoła Ciebie też przyjmowali
    te paciorki? Owszem to jest możliwe, ale musiałbyś mieć swoje państewko i
    nakazać, że każdy w zapłacie musi te paciorki przyjmować...

    > Dlatego właśnie nie rozumiesz problemu

    Powtórzę po raz kolejny. Dorosły facet, takie problemy rozwiązuje w kilka
    minut.

    > Bo Ty tak uważasz ?

    Nie, bo to jest po prostu fakt związany z prowadzeniem samochodu. Tak samo
    jak uzupełnianie płynu do spryskiwaczy, tankowanie, parkowanie pilnowanie
    przeglądów technicznych i cała masa innych czynności. Jeśli ich nie
    ogarniasz, to albo nie powinieneś jeździć samochodem, albo przygotować się,
    że musisz znaleźć kogoś kto za Ciebie będzie to robił i pewnie mu płacić.

    > Nie rozumiesz problemu

    Znasz inne zwroty?

    > A słyszałeś o 112 ?

    Tak i wiem do czego służy, w przeciwieństwie do Ciebie i wielu innych
    przygłupów.
    To, że działa jak działa, to jedna sprawa. To, że niektórzy traktują to jak
    infolinię, to zupełnie inny temat.

    Wiwo

  • 206. Data: 2013-12-09 23:22:46
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > Użytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > No i silnik jest mniej ważny od lusterka do przeglądania się

    Piłeś, nie pisz.

    Wiwo

  • 207. Data: 2013-12-09 23:26:41
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Dykus" <d...@s...wp.pl>

    > Jeszcze raz napiszę - problem jeszcze w tym, że - wg mnie - Wątkotwórca
    > jest przeciw obowiązkowemu OC. Czyli jak rozumiem, jest świadomy tego, że
    > należy o siebie zadbać, a nie liczyć na to, że Państwo zadba o mnie i mi
    > pomoże.

    Co to ma wspólnego z państwem ?! Właściciel drogi odpowiada za nią. Te
    służby działają na rzecz i za pieniądze użytkowników. Nic kompletnie do
    ubezpieczenia OC nie ma.

    > Być może i przeciw obowiązkowym ubezpieczeniom zdrowotnym też jest...

    I jeszcze przeciwko żydom i cyklistom

    > I przez ten lament pokazuje, że nie dorósł do tego, żeby zlikwidować mu
    > obowiązkowe ubezpieczenie. :)
    > Szkoda, że policjant, czy osoba z 112 nie podała mu numeru do jakieś np.
    > linii informacyjnej, ale nie powinien się na wszystkich obrażać, tylko
    > mieć przede wszystkim pretensje do samego siebie.

    Może do kostnicy ?

    > Swoją drogą, na świstku z OC też można znaleźć nr telefonu do infolinii
    > ubezpieczyciela... Ja w ramach OC mam pomoc telefoniczną. Pytanie, co za
    > gówniane OC kupił Wątkotwórca, skoro nie ma nic... :)

    Normalne, obowiązkowe. To nie assistance. Assistance też nie miałby nic do
    dziury w drodze.

  • 208. Data: 2013-12-09 23:29:15
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2013-12-09 23:02, John Kołalsky pisze:

    > Czego ? Firma wykonująca remont odcinka drogi na której to się zdarzyło
    > jest ubezpieczona. Jak skutecznie mam odzyskać pieniądze korzystając z
    > jej zabezpieczenia ?

    Wezwałeś policję, masz protokół (choć coś tam "źle podpisałeś") i teraz
    występujesz na drogę sądową. Za długo? Skorzystaj z AC. Nie masz? No to
    czekaj...

    > To w ogóle nie ma związku z ubezpieczeniami czego dowodzi, że nic o
    > ubezpieczeniach dotąd nie pisałem a jest jak wyżej napisałem.

    Wypowiadałeś się już nieraz w temacie obowiązkowych ubezpieczeń (w
    innych wątkach) i mam wrażenie, że jesteś im przeciwny. To ma taki
    związek, że wszelakie swoje pretensje chciałbyś połączyć jak najszybciej
    z OC sprawcy (właściciela), zamiast sam zadbać o siebie. Dlaczego to
    właściciel musi zadbać o przejeżdżających jego drogą? (wiem, że droga
    Państwowa, ale piszę w kontekście wcześniejszej mojej wypowiedzi)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 209. Data: 2013-12-09 23:29:59
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Dykus" <d...@s...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Szkoda, że policjant, czy osoba z 112 nie podała mu numeru do jakieś np.
    > linii informacyjnej, ale nie powinien się na wszystkich obrażać, tylko
    > mieć przede wszystkim pretensje do samego siebie.

    Jeśli z policjantami rozmawiał tak, jak robi to na grupie, to jestem w
    stanie zrozumieć ich zachowanie. Nie pochwalam, ale rozumiem.

    > Swoją drogą, na świstku z OC też można znaleźć nr telefonu do infolinii
    > ubezpieczyciela... Ja w ramach OC mam pomoc telefoniczną. Pytanie, co za
    > gówniane OC kupił Wątkotwórca, skoro nie ma nic... :)

    Pewnie ma numer telefonu. Ale przecież na 112 MUSZĄ mu pomóc. Po co zwracać
    się do firmy, której płaci.
    Logiczne jest, że TU ma kontakt do pomocy drogowej w całym kraju. Nawet
    jeśli nie ma assistance, to mogą przekazać kontakt, żeby sam się dogadał.
    Ale on ma KARTĘ, nie gotówkę i się nie da. Inni potrafią, ale nie on.
    Ale my przecież nie rozumiemy PROBLEMU... ;-)

    Wiwo

  • 210. Data: 2013-12-09 23:30:25
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > Zapomniałeś, że uczestnictwo w tej zabawie jest dobrowolne. Usługodawca
    > jeśli nie chce, nie musi w niej uczestniczyć.

    Chyba Ty zapominasz. Czy ja zmuszam do uczestnictwa ? Po prostu nie
    skorzystałem. Myślisz, że coś straciłem ?

> [...]
    > przyjmowali te paciorki? Owszem to jest możliwe, ale musiałbyś mieć swoje
    > państewko i nakazać, że każdy w zapłacie musi te paciorki przyjmować...

    Po cholerę mi te paciorki na drodze ?

    > Powtórzę po raz kolejny. Dorosły facet, takie problemy rozwiązuje w kilka
    > minut.

    Nie rozumiesz problemu.

> [...]
    > ogarniasz, to albo nie powinieneś jeździć samochodem, albo przygotować
    > się, że musisz znaleźć kogoś kto za Ciebie będzie to robił i pewnie mu

    Co ma do tego 112 ?

    > Znasz inne zwroty?

    A Ty znasz ?

    > Tak i wiem do czego służy, w przeciwieństwie do Ciebie i wielu innych
    > przygłupów.

    Sam jesteś przygłup

    > To, że działa jak działa, to jedna sprawa. To, że niektórzy traktują to
    > jak infolinię, to zupełnie inny temat.

    Normalna usługa pomocowa.