  • 31. Data: 2012-06-26 10:06:03
    Temat: Re: Uszczelka w kasku - czym przykleic
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 26.06.2012 10:02, Mikolaj Jopczynski wrote:
    > Ale faktycznie masz racje, to sa ludzie, ktorzy maja na czole napisane:
    > zamknij sie i bierz moja forse.

    Traktowanie ich z pogardą poprawia Ci nastrój? Od zawsze byli i będą
    ludzie, którym z różnych powodów "się nie chce" (bo nie umieją, są
    głupi, nie mają czasu, itd.) - na tym opierają się wszystkie usługi na
    tym świecie: od pralni, sklepu spożywczego, po autoryzowane serwisy :)

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 32. Data: 2012-06-26 12:24:01
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 26 Jun 2012 08:19:08 +0200, AZ <a...@g...com> wrote:

    [...]

    > Tak? A w jaki to sposob zarabiasz czekajac gdy mechanik wymienia olej?
    > :-)

    Normalnie.

    Wyciągam z plecaka laptopa, odpalam tłumaczenie i pracuję. Jeszcze jakieś
    pytania?
    Twój argument jest inwalidą. :->

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650

  • 33. Data: 2012-06-26 12:28:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-06-26, Leszek Karlik <l...@h...pl> wrote:

    > Normalnie.
    >
    > Wyciągam z plecaka laptopa, odpalam tłumaczenie i pracuję. Jeszcze jakieś
    > pytania?
    > Twój argument jest inwalidą. :->

    Jak siedzisz na kiblu to tez pracujesz bo czas to pieniadz? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 34. Data: 2012-06-26 12:30:05
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > Jak siedzisz na kiblu to tez pracujesz bo czas to pieniadz? ;-)

    a pozniej mozna sie lansowac ze sie sra kasa :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 35. Data: 2012-06-26 13:23:58
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 26 Jun 2012 12:28:06 +0200, AZ <a...@g...com> wrote:

    [...]

    > Jak siedzisz na kiblu to tez pracujesz bo czas to pieniadz? ;-)

    Nie, książkę czytam. Ale w sumie u freelancera to wychodzi na
    to samo ;->

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650

  • 36. Data: 2012-06-26 14:06:30
    Od: Glub <g...@g...com>

    serwisanci.

    Co masz na mysli "serwisowac"?
    Konserwacje systemu roznymi cleanerami?

    --
    Glub,
    przerosnieta wrotka SW-T400

  • 37. Data: 2012-06-26 16:08:59
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Tue, 26 Jun 2012 10:03:34 +0200, Mikolaj Jopczynski
    <m...@g...com> wrote:

    > Niestery o jakies 1500 jest poza moim budzetem.

    Negocjuj lub umow sie ze brakujacy hajs oddasz w ratach naprimier

  • 38. Data: 2012-06-26 16:29:13
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Glub" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Negocjuj lub umow sie ze brakujacy hajs oddasz w ratach naprimier

    To samo miałem napisać, skoro ubranie masz to większe wydatki odpadają,
    zatem - podaj ofertę, ponegocjuj, zaproponuj cenę o 1000 niższą, dogadajcie
    się na taką o 500 niższą a tauzena rozłożycie na cztery raty - jeśli tylko
    moto Ci sie podoba ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 39. Data: 2012-06-26 17:32:19
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-06-26 16:29, Yogi(n) pisze:

> [...]
    > zatem - podaj ofertę, ponegocjuj, zaproponuj cenę o 1000 niższą,
    > dogadajcie się na taką o 500 niższą a tauzena rozłożycie na cztery raty

    Pod warunkiem że w międzyczasie nie będzie pilnie potrzebował trzeciego
    motocykla:-)(jakby co moja też na wydaniu,poza budżetem,a o krawężnik
    jeszcze ciekawiej się piec rozwala)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 40. Data: 2012-06-26 18:08:27
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-26 10:06, duddits pisze:

> [...]
    > głupi, nie mają czasu, itd.) - na tym opierają się wszystkie usługi na
    > tym świecie: od pralni, sklepu spożywczego, po autoryzowane serwisy :)

    A kto mowi o pogardzie?
    Rozumiem, ze ktos nie potrafi lub nie ma czasu - sam wielu rzeczy nie
    potrafie zrobic sam - ale jezeli tylko jest nie chce mi sie - tego
    niestety nie jestem w stanie zrozumiec.

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski