  • 21. Data: 2012-06-26 00:23:19
    Temat: Re: Uszczelka w kasku - czym przykleic
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 25 Jun 2012 22:57:17 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    [...]

    > Czasami liczy sie cos wiecej niz pieniadze, np. satysfakcja.

    A to prawda, ja ogólnie lubię dłubać w moto.

    Ale bardziej lubię jeździć, więc co najmniej jeden motocykl musi
    być w danym momencie w pełni sprawny.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650

  • 22. Data: 2012-06-26 00:37:38
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-26 00:23, Leszek Karlik pisze:
> [...]
    >
    > [...]
    >
    > A to prawda, ja ogólnie lubię dłubać w moto.
    >
    > Ale bardziej lubię jeździć, więc co najmniej jeden motocykl musi

    W sumie tez takowa lubie miec....i jestem zdania, ze czasem czas
    "stracony" na dlubanie jest mniej cenny, niz wiedza/doswiadczenie
    zdobyte podczas w/w.

    Potem wlasnie sa sytuacje, ze przy "rzeczy" prostej i trywialnej wzywa
    sie specjaliste - a "mezczyzna" nie bedzie potrafil wkrecic zarowki.

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 23. Data: 2012-06-26 00:38:45
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-26 00:37, Mikolaj Jopczynski pisze:

    > Potem wlasnie sa sytuacje, ze przy "rzeczy" prostej i trywialnej wzywa
    > sie specjaliste - a "mezczyzna" nie bedzie potrafil wkrecic zarowki.

    Ciagnac dalej swoj wywodzik ....

    Jako informatyk rozp.... mnie na calej lini osoby, czesto graficy i
    programisci, ktorzy nie potrafia serwisowac swojego narzedzia pracy - bo
    przeciez on sie zna na grafice, a nie na sprzecie. Od tego sa serwisanci.

  • 24. Data: 2012-06-26 07:48:13
    Od: duddits <p...@R...tv>

    W dniu 2012-06-26 00:38, Mikolaj Jopczynski pisze:
    > Jako informatyk rozp.... mnie na calej lini osoby

    A niepotrzebnie. Dzięki nim masz pracę.

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 25. Data: 2012-06-26 08:19:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-06-25, Leszek Karlik <l...@h...pl> wrote:

> [...]
    > niewielki, ale wolałem to zostawić mechanikowi, bo ja w czasie, który mi
    > zajmie wymiana oleju i filtra zarobię więcej niż zapłacę specjaliście za

    Tak? A w jaki to sposob zarabiasz czekajac gdy mechanik wymienia olej? :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 26. Data: 2012-06-26 08:26:16
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > Tak? A w jaki to sposob zarabiasz czekajac gdy mechanik wymienia olej? :-)

    Mechanik w kanale po autem, a on kradnie mu narzedzia. Proste.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 27. Data: 2012-06-26 08:35:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-06-26, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > Mechanik w kanale po autem, a on kradnie mu narzedzia. Proste.

    Ile tak mozna wyciagnac??

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 28. Data: 2012-06-26 08:35:14
    Od: "jasio " <b...@g...pl>

    Mikolaj Jopczynski <m...@g...com> napisał(a):

    > Hm..... ale moja nie byla padaka - silniczek byl ja marzenie -
    > szczegolnie po wpakowaniu w niego 1300 plnow - na tle pozostalych to juz
    > byl jak z fabryki
    >
    > A czemu nie robilem - bo zwyczajnie sie to nie oplacilo - komus, kto na
    > tyle potrafi grzebac w silniku by go na czesci pierwsze rozlozyc i
    > zlozyc to moze tak - ja niestety takiej wiedzy i umiejetnosci nie posiadam.

    No dobra, widocznie to policzyłeś.

    Ale jeśli straciłeś na tym motocyklu (miałeś go bodaj ze dwa tygodnie)
    2100zł to może jednak by się opłacało? Skoro był "jak z fabryki" a teraz
    zrobiłeś 500km za psi kuta... I wiadomo, że jeszcze zrobisz kilka km.

    Weź no tego tryjumfa od PanAdola i będzie z głowy. Zawsze będziesz mógł go
    publicznie na preclu opierdolić, że Ci padakę wcisnął. (:

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 29. Data: 2012-06-26 10:02:09
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-26 07:48, duddits pisze:

    > A niepotrzebnie. Dzięki nim masz pracę.

    Nie :) Bo nie zajmuje sie kompami klientow, bo potem jecza, ze to nie
    dziala, tamto nie dziala - nie tykam - nawet znajomym robie z wielka
    Łacha ;)

    Ale faktycznie masz racje, to sa ludzie, ktorzy maja na czole napisane:
    zamknij sie i bierz moja forse.

  • 30. Data: 2012-06-26 10:03:34
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-26 08:35, jasio pisze:

> [...]
    >
    > Weź no tego tryjumfa od PanAdola i będzie z głowy. Zawsze będziesz mógł go
    > publicznie na preclu opierdolić, że Ci padakę wcisnął. (:

    Niestery o jakies 1500 jest poza moim budzetem.

    Co do wtopienia kasy - troche wtopilem, ale ..... robiac go wtopil bym
    wiecej - wybralem mniejsze "zlo".

    Tym bardziej, ze za stara tdme kasa juz jest ;)