  • 41. Data: 2012-06-26 18:09:06
    Temat: Re: Uszczelka w kasku - czym przykleic
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-26 14:06, Glub pisze:

    > Co masz na mysli "serwisowac"?
    > Konserwacje systemu roznymi cleanerami?

    Chociazby postawic system od nowa, zainstalowac jakies tam nowe
    urzadzenie nie bedace myszka czy klawiatura.

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 42. Data: 2012-06-26 18:09:54
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-26 12:28, AZ pisze:

    > Jak siedzisz na kiblu to tez pracujesz bo czas to pieniadz? ;-)

    Czesto gesto zdaza mi sie ;)
    Sracz to jedno z niewielu miejsc, gdzie mam chwile spokoju ;)

  • 43. Data: 2012-06-26 18:10:56
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-26 17:32, Monster pisze:

    > Pod warunkiem że w międzyczasie nie będzie pilnie potrzebował trzeciego
    > motocykla:-)(jakby co moja też na wydaniu,poza budżetem,a o krawężnik
    > jeszcze ciekawiej się piec rozwala)

    Juz po problemie ;) Wrocilem z radiomia :)
    Do zrobienia uszczelniacz lagow.

  • 44. Data: 2012-06-26 19:32:57
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:jscmtb$9ju$4@inews.gazeta.pl...

    > Juz po problemie ;) Wrocilem z radiomia :)
    > Do zrobienia uszczelniacz lagow.

    Dawaj fotki!!!!

    --
    Yogi(n)

  • 45. Data: 2012-06-26 20:11:24
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-26 19:32, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" <m...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:jscmtb$9ju$4@inews.gazeta.pl...

    > Dawaj fotki!!!!

    Heh, jutro :) Zostala w firmie ;)

  • 46. Data: 2012-06-27 16:27:42
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" napisał w wiadomości grup
    > ale jezeli tylko jest nie chce mi sie - tego niestety nie jestem w stanie
    > zrozumiec.

    Sory, ale mam kilka pil lancuchowych, pile stolowa, luparke, kilka siekier,
    lopat i dwie zdrowe rece. Ale nie chce mi sie wycinac wierzby rosnacej na
    rowie melioracyjnym na odcinku kolo 500m.

    Zatrudnilem do tego celu kilku ludzi, tylko dlatego, ze mi sie nie chcialo,
    a chce miec ladny widok (te wierzby go zaslanialy) z okna.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 47. Data: 2012-06-27 19:25:22
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-27 16:27, Ivam pisze:
> [...]
    >
    > Zatrudnilem do tego celu kilku ludzi, tylko dlatego, ze mi sie nie
    > chcialo, a chce miec ladny widok (te wierzby go zaslanialy) z okna.

    Ale wiesz, jak sie nimi poslugiwac... zakladam, ze nie byles na
    szkoleniu, tylko uzyles zdrowego rozsadku, zdrowych rak .... prawda?

  • 48. Data: 2012-06-27 21:52:53
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" napisał w wiadomości grup
    > Ale wiesz, jak sie nimi poslugiwac... zakladam, ze nie byles na szkoleniu,
    > tylko uzyles zdrowego rozsadku, zdrowych rak .... prawda?

    Nie rozumiem o co Ci chodzi. Jesli chodzi o mnie to mam papiery pilarza i
    bylem nawet na kilku szkoleniach. Nie poszedlem w tym kierunku zawodowo, ale
    mam kotlownie opalana drewnem, wiec sam sobie przygotowuje opal. Czyli
    jestem "profesjonalnym amatorem" w kierunku wycinek.

    Jesli chodzi o firme, ktora zatrudnilem do wycinki to tez profesjonalisci,
    bo ZULowcy. Moglbym ich wyreczyc w robocie, bo mialem czas, umiejetnosci,
    sprzet i niezbedne pozwolenia, ale mi sie nie chcialo. Twoim zdaniem powinno
    mi sie chciec robic ta wycinke, zamiast np. isc pojezdzic?

  • 49. Data: 2012-06-27 23:21:19
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-27 21:52, Ivam pisze:
> [...]
    > czas, umiejetnosci, sprzet i niezbedne pozwolenia, ale mi sie nie
    > chcialo. Twoim zdaniem powinno mi sie chciec robic ta wycinke, zamiast

    Chodzi mi o brak kreatywnosci, brak "chce mi sie", o to, ze wiekszosc
    ludzi woli powiedziec: nie umiem, nie potrafie niz samemu wkrecic
    zarowke - nie mam nic personalnie do Ciebie, by ybla jasnosc ;)

  • 50. Data: 2012-06-27 23:28:03
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" napisał w wiadomości grup
    > Chodzi mi o brak kreatywnosci, brak "chce mi sie",

    Aaa... ale brak "chce mi sie" to cos kompletnie innego niz "nie chce mi
    sie". Teraz kumam o co Ci chodzilo.