  • 1. Data: 2011-04-12 20:40:01
    Temat: Uszczelka pompy paliwa do STringów.... potrzebna
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    No i pewnie pojechałem na szkolenie do CSP w weekend:(
    Znalazłem dziś spora plamę paliwa pod motocyklem - zostawiłem go tam w
    ub. niedzielę i było git. Dziś kałuża wielkości koła od samochodu plaiwa
    pod silnikiem. Kilka drapnięć po głowie, zbiornik out i okazuje się że
    poci mi się spod pompy paliwa. mało się na pompach znam ale to podobno
    jakieś denso widziane gdzieś w Yamahah. Uszczelka faktycznie jakoś
    niepewnie wygląda. Uszczelka z tych mięciutkich paliwowych, w przekroju
    o kształcie zbliżonym do trójkąta. Teraz pytanie gdzie w miarę szybko
    można coś takiego dostać w PL? W miarę szybko to tak żeby na piątek mieć
    to w Lublinie:) Szukam po necie jakiegoś numer części ale coś mi to
    słabo idzie.
    Help!
    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 2. Data: 2011-04-14 05:39:05
    Temat: Re: Uszczelka pompy paliwa do STringów.... potrzebna
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 12 Kwi, 22:40, Qlfon <r...@l...pl> wrote:
> [...]
    > można coś takiego dostać w PL? W miarę szybko to tak żeby na piątek mieć
    > to w Lublinie:) Szukam po necie jakiegoś numer części ale coś mi to

    Jak nie znajdziesz w Polska do końca kwietnia (a tak pewnie będzie) to
    daj znać, kupię w serwisie u okupanta, w maju powinienem mieć wyjazd
    tamój :>

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
    --
    Kawidło GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 3. Data: 2011-04-14 06:51:00
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    > Jak nie znajdziesz w Polska do końca kwietnia (a tak pewnie będzie) to
    > daj znać, kupię w serwisie u okupanta, w maju powinienem mieć wyjazd
    > tamój :>
    Dziękii Liściasty, Uszczelkę już mam: dawcą okazała się jakaś Yamaha
    R6:) Uszczelka na swoim miejscu, zbiornik nie cieknie a prognozy pogody
    na weekend zapowiadają się dobrze:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050