  • 1. Data: 2011-04-12 20:40:38
    Temat: (s) Rękawice Alpinestars WR 3 Gore-tex "M"
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,

    jak w temacie a dokładniej mówiąc...

    zamówiłem sobie, ale w końcu zdecydowałem się na inny model, więc mam do
    sprzedania fabrycznie nowe rękawice renomowanej f-rmy Alpinestars WR 3
    Gore-tex w rozmiarze "M".

    Zachwalać nie ma co, każdy może sam poczytać o firmie...
    Cena 389zł odbiór u mnie (tylko jutro) w Konstancinie-Jez. lub przesyłka
    + 13zł (po przedpłacie).

    Ogłoszenie ważne tylko i wyłącznie do jutra, bo potem wyjeżdżam na
    Tabunadę a w razie braku zainteresowania rękawice wrócą do dostawcy.

    Aby nie śmiecić zainteresowanych zapr! na pryw a (nie)zainteresowanych
    przepr! za (s).

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175