  • Data: 2012-09-22 16:32:43
    Temat: Usunięcie grupy "Kręgi Google+" z Androida 4.0.3
    Od: Hory314 <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam w kontaktach w Gmailu ładnie porobione swoje kontakty. Zsynchronizowane z
    telefonem, ustawione tak, żeby tylko te kontakty mi się wyświetlały w książce
    telefonicznej telefonu i tak też jest.
    Jednakże gdy kontakt jest połączony z kontaktem z mojego Google+ to podczas
    dzwonienia, wysyłania SMS jest wyświetlana nazwa kontaktu z Google+, a nie ta moja z
    kontaktów (a w kontaktach jest wyświetlana moja nazwa kontaktu), nie ma też
    ustawionego przeze mnie zdjęcia, a pojawia się te, które ktoś sobie ustawił na G+.

    Mój problem polega na tym, że nie mogę usunąć grupy Kręgi Google+, przez co nakładają
    się one na moje kontakty z Gmaila (co jest efektem niechcianym). Czy jest jakiś
    sposób na usunięcie grupy "Kręgi Google+"? Najlepiej w całości, albo chociaż z
    urządzenia z Androidem? Zaznaczam, że nie zauważyłem żadnej opcji zmień etykietę
    grupy, usuń grupę czy coś takiego, ani na Gmailu ani na Androidzie.