  • 21. Data: 2009-02-08 15:32:08
    Temat: Uruchomiłem komputer z odłaczonym kablem VGA (Nvidia). LEKKO OT
    Od: Pawel_sm <pawel_sm@w_Wytnij_to_p.p_wytnij_to_l>

    Czy to o czym piszesz moze dotyczyc takze laptopow ?

    Ostatnio pisalem o moim problemie... a objawy wygladaja bardzo jak brak
    jaiegokolwiek sygnalu na wyjsciu na matryce LCD, a na DVI tez pusto.

    Moze przez to ze wlaczylem go bez podlaczonej matrycy i podlaczonego
    czegos do DVI tak sie stalo?

    Rozumiem ze jak karta sobie wylaczy te wyjscia. To nawet ekran startowy
    (BIOS) jest niewidoczny, czy tak ?

    Czy moge liczyc na zlapanie czegos na wyjsciu SVIDEO (na razie nie mialem
    jak sprawdzic) ?

  • 22. Data: 2009-02-08 16:07:42
    Temat: Re: Uruchomiłem komputer z odłaczonym kablem VGA (Nvidia)
    Od: Gargamel <d...@o...pl>

    Logan <L...@g...pl> w wiadomości
    <news:gmmhdu$2ji$6@inews.gazeta.pl> napisał/a:

    > Kto ocenia mozliwosci karty graficznej po ilosci jej pamieci ? :P

    No jak to? Pewnie chodzi o to, że gierki "się cieły"!

    A że produkt ati nie robi użytkownikowi takiego chamstwa jak nvidia, i to,
    jak tutaj wieść gminna głosi, od 6 lat - czy to ważne?... ;)

    Pozdrawiam,
    Gargamel

    --
    Nie należy wyciągać świni z gówna, bo jej jest tam dobrze.

  • 23. Data: 2009-02-08 16:23:29
    Od: Gargamel <d...@o...pl>

    PC <l...@w...pl> w wiadomości <news:gmmmb4$tgu$1@news.task.gda.pl>
    napisał/a:

    > Przepraszam jesli kogoś uraziłem. Syf nie w tym sensie, ze się do niczego
    > nie nadaje ale ten błąd jest powielany od zawsze. Wkurzyłem się bo dziś
    > niedziela, zona musiala koniecznie coś sprawdzić na kompie a tu zonk. W
    > zasięgu 1000 narzedzi informatycznych i bez rezultatu. Dopiero przytargałem
    > narzędzia z piwnicy, zniszczyłem mojego chincha od spdifa i zrobilem co
    > trzeba. a gdyby tak oprogramowanie nvidii udostępniało własnie jakieś
    > alt+ctrl+coś_tam a jakby jeszcze napisali by o tym w instrukcji to by było
    > miodzio.

    Witamy w ustroju korporacji - to się nazywa "wytresowany konsument"! ;).

    Człowieku, zapłaciłeś = ma działać. Nie działa = syf i kant, że już o
    chamstwie ignorancji producenta nie wspomnę (ale i tak nvidii ciut jeszcze
    brakuje pod tym względem do takiego np. creative'a).

    Jeśli produkt robi coś automatycznie sam, to ma to robić dobrze, albo wcale.
    Znaczy jak wyłączył sygnał, bo nie było odbiornika, i przełączył na inny, to
    ma psi obowiązek włączyć go z powrotem TEŻ SAM, gdy odbiornik się pojawi.
    Albo nic ma nie robić sam, jak "Pan Bóg przykazał"...

    ps.: W którym miejscu pisałeś, że chodziło o linuksa???
    Btw, ten linuchowy przepis na "pulpit jak nowy" to normalnie ROTFL^2 -
    "łatwiiiizna", "KAŻDY POWINIEN GO ZNAĆ" ;) :DD

    Pozdrawiam,
    Gargamel

    --
    Nie należy wyciągać świni z gówna, bo jej jest tam dobrze.

  • 24. Data: 2009-02-08 16:45:09
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "tg" napisał:

    > chodzi o to zeby ilosc pamieci na karcie miala sie "jakos" do jej
    > wydajnosci
    >
    > samo ocenianie wg ilosci pamieci jest bez sensu, powyzej pewnej ilosci
    > dla danego gpu nie ma zadnych zauwazalnych roznic

    A owóż, a że młody zaczyna już przebąkiwać o karcie z 1 GiB, to zapytam
    praktyków: jest sens takiej pojemności przy GPU nVidii 9600 GT? Pamięci
    oczywiście DDR3.

    JoteR

  • 25. Data: 2009-02-08 17:20:29
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Gargamel pisze:
> [...]
    >
    > A że produkt ati nie robi użytkownikowi takiego chamstwa jak nvidia, i to,
    > jak tutaj wieść gminna głosi, od 6 lat - czy to ważne?... ;)

    produkty ati regularne zabierają polakom literkę ś, Ć i w kilu
    odmianach. na szczęscie tak często ze Google szybko podaje rozwiazanie.

    ToMasz

  • 26. Data: 2009-02-08 19:24:00
    Od: Gargamel <d...@o...pl>

    ToMasz <t...@g...pl> w wiadomości
    <news:gmn3fo$r2h$1@news.interia.pl> napisał/a:

    > produkty ati regularne zabierają polakom literkę ś, Ć i w kilu
    > odmianach. na szczęscie tak często ze Google szybko podaje rozwiazanie.

    OOPS! ;P - bo od jakiegoś czasu już nie :P, i rzecz dotyczyła "c" (od skrótu
    uruchamiającego Catalyst Control Center, którego instalacja nie jest
    obowiązkowa), a nie "ś".
    (Chociaż fakt, pod linuchem nie sprawdzałem - tam może nadal tak, w co
    bardzo wątpię.)

    Domyślnie "hotkeys/klawisze dostępu" są od jakiegoś czasu wyłączone - tak na
    wszelki wypadek dla użytkowników, którzy przegapią w menu głównym programu
    CCC opcję "klawisze dostępu" :p, w której można ustawić inny skrót (niż
    feralne dla polskiego języka "ctrl-alt-c") paroma kliknięciami myszą (tak,
    wiem: myszą - fe, nie dość, że ati, to jakie to nie linuchowe).

    Argument-problem super porównywalny, no brak słów normalnie...

    Pozdrawiam,
    Gargamel

    --
    Nie należy wyciągać świni z gówna, bo jej jest tam dobrze.

  • 27. Data: 2009-02-08 21:55:09
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Rozumiem ze jak karta sobie wylaczy te wyjscia. To nawet ekran startowy
    > (BIOS) jest niewidoczny, czy tak ?

    nie bios i ładowanie widać zawsze, w momencie inicjalizacji pulpitu znika
    obraz.

  • 28. Data: 2009-02-09 08:53:08
    Od: "PC" <l...@w...pl>

    XP.

    PC

  • 29. Data: 2009-02-09 08:54:15
    Od: "PC" <l...@w...pl>

    Niestety potwierdzam.

    PC

  • 30. Data: 2009-02-09 10:05:59
    Od: Tomasz Potega <s...@m...univ.gda.pl>

    JoteR wrote:
    > A owóż, a że młody zaczyna już przebąkiwać o karcie z 1 GiB, to zapytam
    > praktyków: jest sens takiej pojemności przy GPU nVidii 9600 GT? Pamięci
    > oczywiście DDR3.

    9600 GT nie jest demonem wydajności, by potrzebować całego gigabajta.
    ba, można się nieźle naciąć - zamiast 512 MB szybkiej pamięci DDR3,
    łatwo kupić kartę z - owszem - 1 GB, ale... starych DDR2.

    pozdrowienia,
    shadow