  • 1. Data: 2010-12-29 22:17:07
    Temat: Ubezpieczenie oc
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Witam.

    Zmienilo sie cos na rynku ubezpieczen motocyklowych w kwestii najtanszego
    ubezpieczyciela oc?

    Do tej pory mialem od kilku lat oc w pzu, kwoty byly niewielkie, z tendencja
    zwyzkowa w zeszlym roku.
    Teraz dostalem wyliczenia na nowe oc i chca juz dwa razy tyle co dwa lata
    temu. Mimo bezszkodowosci i 45% znizek.
    PZU wzielo sie za dojenie.

    Niby link 4 oznajmia, ze ubezpiecza jednoslady ale konkretow nie ujawniaja.
    Ma ktos porownanie jak wyglada sprawa poza pzu?

    pozdro
    Tmek

  • 2. Data: 2010-12-30 00:20:01
    Temat: Re: Ubezpieczenie oc
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 29 Gru, 23:17, "Tmek" <T...@d...ek> wrote:

    > Niby link 4 oznajmia, ze ubezpiecza jednoslady ale konkretow nie ujawniaja.
    > Ma ktos porownanie jak wyglada sprawa poza pzu?

    Rok temu w marcu brałem ubezpieczenie w Allianz - było 320, w tym roku
    przyszła propozycja na 540 (z 20% zniżki), zrezygnowałem i wziąłem PZU
    - 230 (z 10% zniżki). Link4 rok temu zeznawał coś w okolicach 550 PLN
    ale najlepiej jakbyś do nich przedzwonił tylko zadają milionpincet
    pytan takze przed telefonem sprawdz jaki masz numer buta na przyklad.

    Więc pewnie zostaje nadal PZU...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2010-12-30 13:25:10
    Od: "lukasz" <1...@c...pl>

> [...]
    - 230 (z 10% zniżki). Link4 rok temu zeznawał coś w okolicach 550 PLN
    ale najlepiej jakbyś do nich przedzwonił tylko zadają milionpincet

    skad wy taki ceny macie, u mnie ze 60% znizek w alianz z 80 na 180
    podrozalo, poszedlem do concordii i zaplacilem 58 [sic] na rok, to najtansza
    oferta na rynku podobno, aha jestem z warm maz to tez pewnie ma znaczenie

  • 4. Data: 2010-12-30 13:27:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-30, lukasz <1...@c...pl> wrote:

    > skad wy taki ceny macie, u mnie ze 60% znizek w alianz z 80 na 180
    > podrozalo, poszedlem do concordii i zaplacilem 58 [sic] na rok, to najtansza
    > oferta na rynku podobno, aha jestem z warm maz to tez pewnie ma znaczenie

    No przeciez napisane wyzej ze 320 to bylo bez znizek i Wawa, no i jeszcze
    jakas tam zwyzka za wiek.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2010-12-30 13:29:05
    Od: "Carramba" <c...@o...pl>

    Lubelskie, PZU, 62 zł. w Październiku płaciłem. U agenta PZU.

  • 6. Data: 2010-12-30 13:30:21
    Od: "lukasz" <1...@c...pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał podobno, aha jestem z
    warm maz to tez pewnie ma znaczenie

    > No przeciez napisane wyzej ze 320 to bylo bez znizek i Wawa, no i jeszcze
    > jakas tam zwyzka za wiek.

    ok
    w kazdym razie proponuje sprawdzic w concordii

  • 7. Data: 2010-12-30 16:02:19
    Od: "JonY" <tomwoj"at"@tenbit.pl>

    Witam,

    Sprawdź co dokładnie podrożało. Bo ja tez byłem zaskoczony bo wcześniej w
    PZU płaciłem 98PLN (mam max. zniżki) a w tym roku 168. Jak zapytałem
    dlaczego taka duża podwyżka na OC to mi Pani odpowiedziała, że OC nie
    zmieniło się tylko podrożało NNW (płacę to razem). Więc jeżeli u ciebie
    będzie tak samo to zawsze możesz OC zapłacić a NNW znaleźć gdzie indziej.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 8. Data: 2010-12-30 21:49:25
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    Użytkownik "Carramba" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Lubelskie, PZU, 62 zł. w Październiku płaciłem. U agenta PZU.
    Wrocław paźdzernik 62 zł PZU i mini karteczka , nie jak w Aliansie rok temu
    dostałem wiecheć wielkości A0 złożony na 6 razy z wkladką z 400 adresami ich
    oddziałów . Po ch.. to drukują nie wiem .

  • 9. Data: 2010-12-30 22:34:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 30 Gru, 22:49, "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> wrote:

    > Wroc aw pa dzernik 62 z PZU i mini karteczka , nie jak w Aliansie rok temu
    > dosta em wieche wielko ci A0 z o ony na 6 razy z wkladk z 400 adresami ich
    > oddzia w . Po ch.. to drukuj nie wiem .

    To Cię zmartwię, karteczka z Allianza jest 1,5428 raza mniejsza niż z
    PZU. Nie powiedzieli Ci, że musisz wozić tylko ten dolny odcinek
    wielkości 1/4 kartki A4?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2010-12-30 22:59:24
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "JonY" <tomwoj"at"@tenbit.pl> napisał w
    wiadomości news:ifiae5$9ja$1@news.dialog.net.pl
> [...]
    > zmieniło się tylko podrożało NNW (płacę to razem). Więc
    > jeżeli u ciebie będzie tak samo to zawsze możesz OC

    Owszem, mam NNW razem i teraz stanowi ono tyle co OC. OC wyglada mimo
    wszystko stale przez lata.

    Ale NNW rosnie jak glupie.
    2009 - 47
    2010 - 47