  • Data: 2009-05-25 13:46:15
    Temat: Ubezpieczenie dla motocyklisty
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej,
    Na scigaczu pojawil sie artykul odnosnie ubezpieczen.
    http://www.scigacz.pl/Ubezpieczenie,dla,motocyklisty
    ,9406.html

    Autor sugeruje ubezpieczyc sie w nieznanej firmie ACE o ktorej nie
    znalazlem zadnych informacji.
    http://www.dlaaktywnych.com.pl

    Ich strona internetowa nie przekonuje mnie do wydania 200zl :)

    Czy ktos z Was mial nieprzyjemnosc korzystania z jakiegos ubezpieczenia i
    chcialby sie podzielic wnioskami? Ja zazwyczaj wyjezdzajac na urlop
    wykupuje ubezpieczenie na czas trwania wyjazdu, ale moze warto byloby
    pomyslec nad czyms dlugoterminowym co w przypadku zrobienia sobie krzywdy
    na motocyklu gwarantowaloby zwrot kosztow leczenia.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/