  • 1. Data: 2011-11-03 23:20:23
    Temat: Ubezpieczenie OC/AC
    Od: Roman Przewlocki <r...@n...mam.adresu.pl>

    Witam,

    Chciałbym ubezpieczyć auto OC/AC (wiek 1 rok, wartości ok. 43tys.).
    Przeglądałem opinie i jestem przerażony różnymi doświadczeniami z
    ubezpieczycielami. Nie ukrywam, że istotnym znaczeniem dla mnie jest cena.

    Co byście polecili?

    Pozdrawiam,
    Romek

  • 2. Data: 2011-11-03 23:26:52
    Temat: Re: Ubezpieczenie OC/AC
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Roman Przewlocki

    > Chciałbym ubezpieczyć auto OC/AC (wiek 1 rok, wartości ok. 43tys.).

    To ubezpiecz.

    > Przeglądałem opinie i jestem przerażony różnymi doświadczeniami z
    > ubezpieczycielami.

    Skoro przerażają Cię opinie o ubezpieczycielach to rozważyłbym
    konsultację lekarską.

    > Nie ukrywam, że istotnym znaczeniem dla mnie jest
    > cena.
    >
    > Co byście polecili?

    I co, dwie osoby z PMS-u polecą Ci to, trzy owamto, a cztery sramto i
    sobie z tego wylosujesz i kupisz?

  • 3. Data: 2011-11-03 23:39:22
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Roman Przewlocki" <r...@n...mam.adresu.pl> napisał w
    wiadomości news:j8v431$7th$2@news.task.gda.pl...
> [...]
    > Przeglądałem opinie i jestem przerażony różnymi doświadczeniami z
    > ubezpieczycielami. Nie ukrywam, że istotnym znaczeniem dla mnie jest cena.

    Nie ma tanich ubezpieczycieli. W zalezności od miejsca zamieszkania, wieku,
    zakresu ubezpieczenia AC, marki samochodu itp. ceny mogą się znacznie
    różnić. Np. dla mnie najtańsze okazało się PZU.
    W ubezpieczeniu AC jest dużo opcji do wyboru (udział własny, naprawa w ASO,
    naprawa na zamiennikach, min. suma odszkodowania itd.), że w zależności od
    wyboru klienta cena może podskoczyć dwukrotnie. Tak więc porównując oferty
    nie patrz tylko na ceny, ale również na oferowany zakres ubezpieczenia.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 4. Data: 2011-11-03 23:41:49
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2011-11-03 23:20, Roman Przewlocki pisze:
> [...]
    > Przeglądałem opinie i jestem przerażony różnymi doświadczeniami z
    > ubezpieczycielami. Nie ukrywam, że istotnym znaczeniem dla mnie jest cena.

    czyli chcesz najtańsze?

    pozdrawiam

    gadacz

  • 5. Data: 2011-11-04 07:57:05
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 03 Nov 2011 23:20:23 +0100, Roman Przewlocki napisał(a):

    > Co byście polecili?

    Albo tanio albo dobrze.
    Czytaj dokładnie OWU zanim podpiszesz, żebyś się później nie ździwił, że
    musisz dopłacać do naprawy likwidowanej z AC, którą na dodatek robisz nie w
    ASO ale u pana Władka.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 6. Data: 2011-11-04 16:50:03
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > Przeglądałem opinie i jestem przerażony różnymi doświadczeniami z
    > ubezpieczycielami. Nie ukrywam, że istotnym znaczeniem dla mnie jest cena.

    ja bym polecił dobrego agenta co policzy w kilku firmach i doradzi :)
    pzdr
    GL

  • 7. Data: 2011-11-04 21:51:17
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2011-11-04 16:50, glang pisze:

    > ja bym polecił dobrego agenta co policzy w kilku firmach i doradzi :)

    nie, żebym reklamował, ale wstępnie kalkulatorek jest tutaj:
    http://tnij.org/n3el

    pozdrawiam,
    gadacz

  • 8. Data: 2011-11-04 22:08:09
    Od: zdan <z...@i...pl>

    W dniu 2011-11-04 21:51, gadacz pisze:

    > nie, żebym reklamował, ale wstępnie kalkulatorek jest tutaj:
    > http://tnij.org/n3el

    Może i jest, ale nie działa. Nie robię tu za testera,
    więc szczegółów nie napiszę.

    Piotr Zdankiewicz

  • 9. Data: 2011-11-04 22:44:30
    Od: Tomek <b...@o...pl>

> [...]
    > Przeglądałem opinie i jestem przerażony różnymi doświadczeniami z
    > ubezpieczycielami. Nie ukrywam, że istotnym znaczeniem dla mnie jest cena.

    Chyba przerosło cię posiadanie samochodu

  • 10. Data: 2011-11-05 12:52:51
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > nie, żebym reklamował, ale wstępnie kalkulatorek jest tutaj:
    > http://tnij.org/n3el

    tak ale żaden kalkulatorek nie wie ile dany agent może dać zniżki np
    promocyjnej itp
    pzdr
    GL