  • 11. Data: 2024-09-27 19:05:42
    Temat: Re: Ubezpieczenie OC
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 27.09.2024 o 18:12, PiteR pisze:

    > a to przepraszam być może ceny skoczyły od 15 czerwca
    > kiedy Rankomat mi obliczył 398zł za 1.6 Ergo Hestia
    > Nou i pewnie masz miasto większe.

    Poznań.

    --
    Pixel(R)??

  • 12. Data: 2024-09-27 20:05:46
    Od: W <...@...kom>

    W dniu 27.09.2024 o 19:05, Pixel(R)?? pisze:

    > Poznań.

    Za 3 samochody o łącznej pojemności 5,8 litra płaciłem kilka miesięcy
    temu 1360 zł (samo OC) - wszystkie w Uniqua (kiedyś Axa).
    Jestem u nich dobrych kilka lat, 0 szkód od wielu lat, więc pewnie
    jakieś znaczenie to ma. Samochody leciwe, co czasem powoduje wzrost
    stawki. Nie wiem, nie wnikam, przysyłają - płacę, w ogóle nie szukam
    gdzie indziej.
    Sądzę, że miasto nie ma tutaj jakieś bardzo istotnego znaczenia.
    Dla mnie 1000 zł za Clio to byłoby za dużo. Może młody wiek kierowcy?
    Jeśli się nie mylę to do 26 lat dość wysoko było.

    --
    Pozdr
    W.

  • 13. Data: 2024-09-27 21:18:48
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 27.09.2024 o 20:05, W pisze:

> [...]
    > Dla mnie 1000 zł za Clio to byłoby za dużo. Może młody wiek kierowcy?
    > Jeśli się nie mylę to do 26 lat dość wysoko było.

    Lokalizacja ma znaczenie. Punkty karne mają znaczenie. Stan
    cywilny/dzieci. Wiele niuansów...
    Nie ma co porównywać.

    --
    Pete

  • 14. Data: 2024-09-27 22:35:50
    Od: W <...@...kom>

    W dniu 27.09.2024 o 21:18, Pete pisze:

    > Lokalizacja ma znaczenie. Punkty karne mają znaczenie. Stan cywilny/
    > dzieci. Wiele niuansów...
    > Nie ma co porównywać.

    najlepiej niech wejdzie
    https://www.uniqa.pl/quote/data?itm_campaign=LP_samo
    chod_OC_CTA
    i sam sprawdzi

    --
    Pozdr.

  • 15. Data: 2024-09-27 22:48:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:vd6omr$u54e$1@news.icm.edu.pl>
    user Pixel(R)?? pisze tak:

    > Poznań.

    Poznań 528 tyś
    Olsztyn 172 tys

    Jeśli zadzwonią zawsze mówię, że nie mieszkam w Polsce.
    Spełniam tylko obowiązek ubrzpieczenia. Samochód stoi.
    Maksymalne zniżki (chyba 70%). Opłata z góry za rok, kartą.

    --
    Piter

    # Nie Zawsze Gratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI

  • 16. Data: 2024-09-28 09:35:11
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Za 3 samochody o łącznej pojemności 5,8 litra płaciłem kilka miesięcy
    > temu 1360 zł (samo OC) - wszystkie w Uniqua (kiedyś Axa).
    Też tam byłem.

    > Jestem u nich dobrych kilka lat, 0 szkód od wielu lat, więc pewnie
    Mam tak samo.

> [...]
    > gdzie indziej.
    > Sądzę, że miasto nie ma tutaj jakieś bardzo istotnego znaczenia.
    ma chyba duże, ja górny śląsk, Bielsko-Biała.
    Była sprawdzana Axa, Warta i cos tam jeszcze, w internecie sam
    sprawdzałem link4.

    > Dla mnie 1000 zł za Clio to byłoby za dużo. Może młody wiek kierowcy?
    64 lata? jedyny kierowca? bez szkód? no bez jaj, jeszcze rok temu
    płaciłem 450zł,
    teraz skończyło sie na chyba 650 w pzu.

    > Jeśli się nie mylę to do 26 lat dość wysoko było.

    Syna mam w tym zakresie, tam to już koszmarne stawki są, zaczynają się
    od 10tys w wzwyż dla mazdy 2 1.6, dlatego kupił (myśmy mu kupili :)
    skuter aby mu staż leciał :) a i trochę nim jeździ.

    --
    Janusz

  • 17. Data: 2024-09-28 11:04:45
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 28.09.2024 o 09:35, Janusz pisze:

> [...]
    > od 10tys w wzwyż dla mazdy 2 1.6, dlatego kupił (myśmy mu kupili :)
    > skuter aby mu staż leciał :) a i trochę nim jeździ.

    Tak nawiasem, wystarczy sobie sprawdzić w dowolnym rankomacie, wpisując
    różne dane (opcja popraw). Np jak wygląda to ze szkodą, wiekiem,
    pojazdem, KODem/miastem, szkodą, itd i od razu są wyniki.

    --
    Pixel(R)??

  • 18. Data: 2024-09-28 12:46:58
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 26.09.2024 o 20:26, Pixel(R)?? pisze:
    > Jak co roku odwaliłem ranking po ubezpieczycielach. Tym razem użyłem aż
    > 3 różnych punktów w sensie pośrednika (biuro-darmowe szukanie). Na
    > koniec poszedłem do banku PKO i rewelka! 40%! taniej niż w najtańszym
    > towarzystwie. Oczywiście PKO nie występuje w rankingach i
    > porównywarkach. Co fajne, przy okienku spędziłem 10 minut i wyszedłem z
    > gotową, opłaconą polisą.
    > Polecam.

    Reklama?

  • 19. Data: 2024-09-28 15:39:19
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 28.09.2024 o 12:46, io pisze:

    > Reklama?

    Nie, egoisto :) Ciekawe, każdy sądzi po sobie. Ty byś zataił i zmuszał
    innych do swojego kalectwa w postaci Twizy :)

    --
    Pixel(R)??

  • 20. Data: 2024-09-28 15:57:32
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 28.09.2024 o 15:39, Pixel(R)?? pisze:

    > Nie, egoisto :) Ciekawe, każdy sądzi po sobie.

    My tu sądzimy po Tobie.

    > Ty byś zataił i zmuszał
    > innych do swojego kalectwa w postaci Twizy :)

    Dolega Ci coś?