  • 41. Data: 2012-05-03 03:19:36
    Temat: Re: UWAGA PIRAT
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Rozporzadzenie o znakach i sygnałach drogowych wydane na podstawie
    > delegacji ustawowej z PoRD:
    >
    > § 90. u. 5. Znak P-21 ,,powierzchnia wyłączona" oznacza
    > powierzchni´ drogi, na którą wjazd i zatrzymanie są zabronione.

    Przecież ja zdał na PJ, to powinien to znać, więc po co podajesz. Mnie
    ciekawi, który przepis konkretnie im pozwala tam stać _bez_ _włączonych_
    _sygnałów_ _błyskowych_

  • 42. Data: 2012-05-03 18:10:53
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-05-01 21:13:39 +0200, anacron <a...@a...pl> said:

    > No to powiedz mi od kiedy policja może zatrzymywać się na obszarze
    > wyłączonym z ruchu (popularnie zwanym azylem) lub zatoczce autobusowej
    > bez włączonych niebieskich świateł błyskowych (popularnie zwanych
    > kogutami/bombami)?

    Od powstania pord.
    Nie czytałeś nigdy?
    Pozwolisz, że powtórzę cytat?

    Otóż - właśnie oni mają takie prawo.

    > Oświeć mnie mistrzu... Konkretnym cytatem z przepisów nie pogardzę.

    Najpierw będziesz musiał wskazać rzekomo istniejący zakaz wyprzedzania
    z prawej strony w terenie zabudowanym.
    (hint: nie znajdziesz w polskim prawie _takiego_ zakazu)

    --
    Bydlę

  • 43. Data: 2012-05-03 18:22:41
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 03 May 2012 03:19:36 +0200, anacron napisał(a):

    > Przecież ja zdał na PJ, to powinien to znać, więc po co podajesz. Mnie
    > ciekawi, który przepis konkretnie im pozwala tam stać _bez_ _włączonych_
    > _sygnałów_ _błyskowych_

    Przecież ja twierdzę, że nei wolno. Niestety., jest zapis w ustawie o
    policji, że maja prawo kiedy prowadzą 'działania'...

    --
    ___________ (R)

  • 44. Data: 2012-05-03 20:34:48
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Przecież ja twierdzę, że nei wolno. Niestety., jest zapis w ustawie o
    > policji, że maja prawo kiedy prowadzą 'działania'...

    Tak, ale muszą wtedy mieć włączone światła niebieskie błyskowe wtedy, to
    jest ten mały drobiazg.

  • 45. Data: 2012-05-03 21:48:50
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 03 May 2012 20:34:48 +0200, anacron napisał(a):

    > Tak, ale muszą wtedy mieć włączone światła niebieskie błyskowe wtedy, to
    > jest ten mały drobiazg.

    Owszem, nie muszą.

    --
    ___________ (R)

  • 46. Data: 2012-05-04 10:38:23
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 3 May 2012 18:22:41 +0200, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    >Przecież ja twierdzę, że nei wolno. Niestety., jest zapis w ustawie o
    >policji, że maja prawo kiedy prowadzą 'działania'...

    Więc wolno im czy nie wolno?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 47. Data: 2012-05-04 10:38:39
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 03 May 2012 20:34:48 +0200, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

    >Tak, ale muszą wtedy mieć włączone światła niebieskie błyskowe wtedy, to
    >jest ten mały drobiazg.

    Niestety, nie masz racji.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 48. Data: 2012-05-04 23:42:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 04 May 2012 10:38:39 +0200, jerzu napisał(a):

    > Niestety, nie masz racji.

    Podstawa prawna?

    --
    ___________ (R)

  • 49. Data: 2012-05-04 23:43:20
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 04 May 2012 10:38:23 +0200, jerzu napisał(a):

    > Więc wolno im czy nie wolno?

    Sytuacja jest taka, że im w zasadzie nie wolno, ale jakbyś poszedł z tym na
    policję i zgłosił, to się okaże, że jednak własnie takie działania
    prowadzili. Skala kłamstwa, fałszywych zeznań jaką policja stosuje, żeby
    chronić własna dupe jest wielka.

    --

  • 50. Data: 2012-05-05 00:07:29
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 4 May 2012 23:43:20 +0200, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

> [...]
    >policję i zgłosił, to się okaże, że jednak własnie takie działania
    >prowadzili. Skala kłamstwa, fałszywych zeznań jaką policja stosuje, żeby

    Policja stojąca na powierzchni wyłączonej z ruchu, łapiąca na radar,
    prowadzi "działania"? Czy nie?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280