  • 41. Data: 2012-04-05 10:05:46
    Temat: Re: UWAGA - NACIĄGACZE
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello megrims,

    Thursday, April 5, 2012, 2:06:46 AM, you wrote:

    [...]

    > Adresy 192.168.x.x to sieci prywatne. Publiczny adres znajdziesz pod
    > www.whatismyip.com albo http://www.geoiptool.com/. Jak chcesz
    > się schować to użyj https://www.torproject.org/.

    Używanie TORa w usenecie oznacza całkowitą niewidzialność postów...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 42. Data: 2012-04-05 11:14:22
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On Apr 4, 2:26 pm, "mz" <a...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał w
    > wiadomościnews:jlhe2l$a58$1@inews.gazeta.pl...>> Ja wpisałem rejestracje samochodu,
    który poszedł do kasacji więc nie powinno

    > Przyjmuje wszystko co wpiszesz. A na dole pisze, że to strona rozrywkowa. Więc
    > co się tu dziwić. Ma służyć do zabawy nie do sprawdzenia.

    Nie ma ssłużyć do zarabiania :
    szczegół tkwi tutaj - 1. Wyślij SMS na numer 92505 o treści
    RADARY(koszt 30,75 zł z VAT)

    Nawet nie piszą maczkiem, a ilu frajerów złapie się ?

    Pozdrawiam !

    PS:
    Może jakiś "frajer" pochwali się co mu napisali po wysłaniu smsa za
    ponad 3 dychy ?

  • 43. Data: 2012-04-05 12:12:31
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-04-04 23:35, Bydlę pisze:

    > jeszcze raz - bredzisz i kłamiesz twierdząc, że na tamtej stronie
    > się kogoś okrada, albo łamie prawo sprzedając mapę fotoradarów.
    >
    > Miałeś podać paragrafy, ale postanowiłeś bawić się w jakieś - godne
    > gówniarza - gierki.
    > Dawaj ten przepis zabraniający sprzedaży map oraz przepis nazywający
    > sprzedaż ma, kradzieżą.

    Art. 286. § 1. k.k. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej,
    doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub
    cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu
    lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania,

    A teraz przeczytaj jeszcze raz co jet napisane na tej "stronie"
    "
    Baza zdjęć z fotoradarów, z całej Polski.
    Sprawdź szybko i błyskawicznie, czy masz zdjęcie w bazie fotoradarów!
    W związku z upublicznieniem dostępu do bazy danych informacji o
    zdjęciach wykonanych przez fotoradary zarówno stacjonarne jak i mobilne
    na terenie kraju w okresie do 28 dni wstecz uruchamiamy serwis, który
    ten dostęp upowszechni zainteresowanym za darmo. Niniejsza strona pomoże
    ustalić osobom, które sądzą, że fotoradar zrobił im zdjęcie, czy i jakie
    przewinienie zostało utrwalone przez urządzenie. Często wraz z
    informacją o dacie przewinienia dostępne jest także zdjęcie pojazdu oraz
    kwota mandatu, jaki kierowca będzie musiał zapłacić.
    "

    I dalej już nie brnij! :-)

  • 44. Data: 2012-04-05 13:18:01
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-05 10:12:31 +0000, z <z...@g...pl> said:

    > Art. 286. § 1. k.k. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej,
    > doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub
    > cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu

    To nie jest przepis o zakazie sprzedawania mapy fotoradrów.
    ;>>>

    Masz dwie możliwości - kombinować i próbować udowadniać, że regulamin
    tamtej strony nie mówi o tym czym się tam i za ile handluje, albo
    zamilknąć...

    --
    Bydlę

  • 45. Data: 2012-04-05 13:19:02
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-05 09:14:22 +0000, Czarek Daniluk <c...@c...com> said:

    > Może jakiś "frajer" pochwali się co mu napisali po wysłaniu smsa za
    > ponad 3 dychy ?

    Teraz to już się nie pochwalą.
    Spaliłeś temat.

    --
    Bydlę

  • 46. Data: 2012-04-05 15:39:42
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-04-05 13:18, Bydlę pisze:

    > Masz dwie możliwości - kombinować i próbować udowadniać, że regulamin
    > tamtej strony nie mówi o tym czym się tam i za ile handluje, albo
    > zamilknąć...

    Masz możliwość ustosunkować się do treści zawartych na tej stronie (w
    całości) do tego czemu ona ma służyć, kto czerpie i w jaki sposób
    korzyści z jej istnienia albo...
    zamilknąć.

    PS. Ten link już znasz:
    http://www.prawont.pl/2012/04/kosztowny-koniec-smsow
    -sugerujacych.html
    Teraz zastanów się dlaczego sąd rozpatrywał nie tylko napisany (pewnie
    starannie i prawidłowo) REGULAMIN!

  • 47. Data: 2012-04-05 16:47:39
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-04-05 13:19, Bydlę pisze:

    > Teraz to już się nie pochwalą.
    > Spaliłeś temat.

    Nie wiem jak inni :-) Pierwsza zasada: żadnych prawdziwych danych.
    Ja wpisałem 12345 i miałem jedno przewinienie. Do tego po cofnięciu było
    już 3 przewinienia :-) To wystarczyło żeby się dowiedzieć że strona jest
    do d... A po przeczytaniu regulaminu - że to jest WYŁUDZENIE!!!

    PS. Zresztą już po samym doborze kolorów, poucinanych ogonkach można
    mieć przeczucie. Albo grafik bez pojęcia albo zrobił to celowo...
    Sorry zboczenie zawodowe. :-)

  • 48. Data: 2012-04-05 21:02:44
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > [...]
    >
    > Używanie TORa w usenecie oznacza całkowitą niewidzialność postów...

    nie widzialność, czy brak możliwości namierzenia źródła?

  • 49. Data: 2012-04-05 21:23:07
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    megrims w <news:jlinmi$att$1@usenet.news.interia.pl>:

    > Adresy 192.168.x.x to sieci prywatne.

    Toż napisałem, że mogą być moje (Twoje) takie adresy.

    > Publiczny adres znajdziesz pod
    > www.whatismyip.com albo http://www.geoiptool.com/.

    Publiczne, nie znaczy, że to mój IP.

    > Twój adres publiczny to 46.4.214.107. Wygląda na niemcy.

    LOL
    Ja dobrze wiem co jest w nagłówkach wiadomości które wysyłam...

    Z DE do DC w 10 sekund -- bez mercedesa albo yeti? ;P

    --
    Tomasz Nycz

  • 50. Data: 2012-04-05 21:27:08
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    megrims w <news:jlkq8k$r7a$1@usenet.news.interia.pl>:

    > nie widzialność, czy brak możliwości namierzenia źródła?

    Nie trzeba znać źródła, żeby wiadomość wyciąć, wystarczy pierwszy host,
    który się przedstawi, żeby było wiadomo, że to TOR.

    --
    Tomasz Nycz