  • 61. Data: 2012-05-04 01:49:40
    Temat: Re: UWAGA - NACIĄGACZE
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 3 May 2012, z wrote:

    > Gorszym od głupiego prawa jest nagminne nie stosowanie obowiązującego.
    > Prawo zawsze można poprawić a przyzwyczajenie do korupcji, olewania ...

    Pozwól, że zacytuję "z głowy czyli z niczego" widziany w massmediach
    cytat z obrad niemieckiego parlamentu.
    Chodziło ówczesnie o zakaz rozmowy przez komórkę podczas prowadzenia
    samochodu, nie była to "unijna" regulacja (bo teraz chyba jest).
    Którys poseł powiedział tak: "ten zakaz nie będzie przestrzegany
    i wszyscy to wiemy. NIE MOŻEMY uchwalić takiego przepisu, bo on
    będzie uczył obywateli że wolno łamać prawo".
    Wyniku głosowania się domyslasz :>

    Co bys zasugerował w roli wniosku?

    pzdr, Gotfryd

  • 62. Data: 2012-05-04 07:33:13
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    W dniu 2012-04-07 14:33, z pisze:

    > To jest WYŁUDZENIE. A jeśli w moim wypadku jego próba to i tak nie ma
    > powodu żeby NACIĄGACZY bronić.

    powaliło Cie? Jak jesteś beton i bezmózg to może się dasz złapać. Ale to
    raczej problem Twój. Strona jest z gatunku tych kabaretowych niż
    naciągających. Ja to odbieram jako żart.

    Niby z jakiego źródła firma na cyprze ma mieć dane o wykroczeniach ?

    > Nie trzeba być nienormalnym żeby stać się ich ofiarą. Wystarczy nie znać
    > najnowszych "technik biznesowych". Swoje dziecko też oskarżałbyś a
    > wyciągającego mu piórnik z tornistra rozgrzeszał czy odwrotnie?
    > Nie stawiajmy świata na głowie. Mam nadzieję że wyroków w takich
    > sprawach będzie coraz więcej.

    mam nadzieje, że ludzi nienormalnie wysyłających pare paredziesiąt
    złotych będzie mniej. Inaczej wysyp takich stron nastąpi szybko

  • 63. Data: 2012-05-04 07:38:15
    Od: z <z...@g...pl>

    > Co bys zasugerował w roli wniosku?
    Zmienić

    Z mienić parlament na mądrzejszy?
    Tak do skutku bo później trudno to szaleństwo odwrócić.
    Patrz lata komuny.

    PS. To i tak lepiej. Niemcy przynajmniej wiedzieli co uchwalali.
    Nasi tylko naciskają przyciski na komendę :-)
    Trudne pytania nazywają nagonką oszołomskiej opozycji i wszystko
    zganiają na UE.

  • 64. Data: 2012-05-04 08:01:43
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-05-04 07:33, Mruk pisze:
    Strona jest z gatunku tych kabaretowych niż
    > naciągających. Ja to odbieram jako żart.
    >
    > Niby z jakiego źródła firma na cyprze ma mieć dane o wykroczeniach ?

    Jak już Twoje dziecko wyśle smsy to nie będziesz tego tak interpretował
    Obywatel nie musi znać "najnowszych technik marketingowych" trzymać rękę
    na pulsie i studiować grup internetowych. On ma znać prawo. Rozumieć
    język pisany.
    Proste jasne zasady. "Wygrałeś nagrodę, musisz tylko odebrać" nie równa
    się "Choć zagraj a może coś wygrasz"
    W markecie widzisz cenę na półce i ona gwarantuje Ci to samo w kasie.
    Chciałbyś się dowiedzieć że zapłacisz 2 x drożej i że w środku jest
    zupełnie inny towar?
    Czy to tak trudno odróżnić?
    Przedsiębiorca od siedmiu boleści też musi przestrzegać prawa a tu jak
    byk nie przestrzega.

    > mam nadzieje, że ludzi nienormalnie wysyłających pare paredziesiąt
    > złotych będzie mniej. Inaczej wysyp takich stron nastąpi szybko

    To nie tak ma działać. Jest próba wyłudzenia i to już jest przewinienie.
    Nieuczciwość ma być karana a nie dzięki niej ma ubywać głupców.
    Takie jest prawo. Pogódź się z tym albo domagaj się wyjścia z UE

    PS. Kurde. Czego teraz w szkołach uczą?

  • 65. Data: 2012-05-04 09:27:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 4 May 2012, Mruk wrote:

    > powaliło Cie? Jak jesteś beton i bezmózg to może się dasz złapać.

    Może.
    Patrz niżej - to nie uprawnia do popełnienia przestępstwa,
    a tym samym nie zwalnia od kary ani nie powoduje (i nie powinno)
    uniemożliwienia scigania.

    > Ale to raczej problem Twój.
    > Strona jest z gatunku tych kabaretowych niż
    > naciągających. Ja to odbieram jako żart.

    Żart się kończy w momencie, w którym nie chca oddać pieniędzy
    zapłaconych za obiecane swiadczenie.

    > Niby z jakiego źródła firma na cyprze ma mieć dane o wykroczeniach ?

    Nie wiem, Rutkowskiego trzeba by spytać skad on "bierze wiedzę"
    której zazwyczaj ja czy Ty nie mamy.

    > mam nadzieje, że ludzi nienormalnie wysyłających pare paredziesiąt złotych
    > będzie mniej. Inaczej wysyp takich stron nastąpi szybko

    Jedno nie wyklucza drugiego.
    Głupota poszkodowanego nie uprawnia do popełnienia przestępstwa,
    mimo że sprzyja jego popełnieniu.

    pzdr, Gotfryd

  • 66. Data: 2012-05-04 09:37:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 4 May 2012, z wrote:

    > Zmienić
    >
    > Z mienić parlament na mądrzejszy?

    ...tylko kto to ma zrobic, skoro obywatele najwyrazniej
    jakosc prawa maja w miejscu w którym plecy traca swoja
    szlachetna nazwę, a wyrok TK jednoznacznie wskazuje iż
    obietnice wyborcze sa kabaretem, o tresci mniej ważnej
    niż papier na którym zostały wydrukowane?

    > Tak do skutku bo później trudno to szaleństwo odwrócić.
    > Patrz lata komuny.

    Lata komuny akurat nie sa najlepszym przykładem, bo dosc
    powszechne było skuteczne działanie "prawa powielaczowego",
    nie majacego żadnego oparcia w przepisach.

    > PS. To i tak lepiej. Niemcy przynajmniej wiedzieli co uchwalali.

    No, oni wtedy *NIE* uchwalili tego przepisu!
    Chyba przyjałes złe założenie co do wyniku ;)
    Jesli dzis taki przepis tam obowiazuje, to raczej pod
    "unijnym" naciskiem, nawet jesli nieformalnym.

    pzdr, Gotfryd