  • Data: 2016-10-23 18:59:18
    Temat: USBasp + AVR Dude - coś się wysypało
    Od: badworm <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po przepięciu programatora USBasp do innego portu, Windows XP wykrył na
    nowo urządzenie i chciał do niego sterowników. Z braku tych, które
    wykorzystałem w trakcie pierwszego podłączenia do komputera,
    skorzystałem z linka na stronie twórcy tegoż programatora. Operacja się
    udała, ale chyba nie wszystko poszło tak, jak trzeba. Windows nie
    zgłasza problemów, widzi urządzenie normalnie, ale AVR Dude GUI pluje
    się, że "avrdude.exe: error: could not find USB device with vid=0x16c0
    pid=0x5dc vendor='www.fischl.de' product='USBasp' avrdude.exe done.
    Thank you.". Kombinowałem z różnymi sterownikami z sieci, na drugim
    komputerze z Win 7 efekt dokładnie ten sam. Coś się stało procesorowi w
    programatorze, czy to jednak wina raczej po stronie Windows?
    GG#2400455 ICQ#320399066