  • Data: 2009-12-28 07:33:38
    Temat: USB DVD
    Od: acepl <a...@o...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam dość denerwujący problem z napędem DVD SATA w obudowie USB 4World.
    Mianowicie to bydlę ma na sztywno wpisany spin-down na 3 sekundy, co
    skutkuje szarpaniem podczas oglądania filmów divx. Z DVD problemów nie
    ma (chyba żeby liczyć przeskakiwanie kilkusekundowych okresów), za to
    jeśli Divx jest w wysokiej kompresji to zaczyna się jazda (spin-down
    to 3 sekundy, a nawet najmniejsza prędkość to 0,5 MB na sekundę (co
    oznacza 11 sekund filmu).

    Pytanie: czy to normalne (a co za tym idzie skorzystam z prawa do
    zwrotu towaru w ciągu 10 dni) czy może jest jakiś program do
    ustawiania tego, którego jeszcze nie znalazłem?
    Problem jest taki, że system widzi CD/DVD 4World, a nie Lite-On'a,
    więc nie ma nawet jak ustawić te czasy w napędzie...

    Pozdrawiam,