  • 1. Data: 2009-12-28 07:33:38
    Temat: USB DVD
    Od: acepl <a...@o...home.pl>

    Witam,

    Mam dość denerwujący problem z napędem DVD SATA w obudowie USB 4World.
    Mianowicie to bydlę ma na sztywno wpisany spin-down na 3 sekundy, co
    skutkuje szarpaniem podczas oglądania filmów divx. Z DVD problemów nie
    ma (chyba żeby liczyć przeskakiwanie kilkusekundowych okresów), za to
    jeśli Divx jest w wysokiej kompresji to zaczyna się jazda (spin-down
    to 3 sekundy, a nawet najmniejsza prędkość to 0,5 MB na sekundę (co
    oznacza 11 sekund filmu).

    Pytanie: czy to normalne (a co za tym idzie skorzystam z prawa do
    zwrotu towaru w ciągu 10 dni) czy może jest jakiś program do
    ustawiania tego, którego jeszcze nie znalazłem?
    Problem jest taki, że system widzi CD/DVD 4World, a nie Lite-On'a,
    więc nie ma nawet jak ustawić te czasy w napędzie...

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2009-12-28 07:46:12
    Temat: Re: USB DVD
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "acepl" <a...@o...home.pl> napisał w wiadomości grup
    6g2000yqe.googlegroups.com...
    > Problem jest taki, że system widzi CD/DVD 4World, a nie Lite-On'a,
    > więc nie ma nawet jak ustawić te czasy w napędzie...

    Przekopiuj na dysk.

  • 3. Data: 2009-12-28 09:57:59
    Od: acepl <a...@o...home.pl>

    On 28 Gru, 08:46, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:
    > Użytkownik "acepl" <a...@o...home.pl> napisał w wiadomości grup
    6g2000yqe.googlegroups.com...

    > Przekopiuj na dysk.

    Nie wszystko można przekopiować (tzn. będzie się to mijało z celem
    posiadania DVD), w związku z tym potrzebne mi bardziej wyrafinowane
    rozwiązanie. Filmy to tylko przykład... Są i inne przypadki kiedy
    takie działanie jest wkurzające.

  • 4. Data: 2009-12-28 18:13:59
    Od: Gawel <g...@g...com>

    Dnia Sun, 27 Dec 2009 23:33:38 -0800 (PST), acepl napisał(a):

    > Witam,
    > Pytanie: czy to normalne (a co za tym idzie skorzystam z prawa do
    > zwrotu towaru w ciągu 10 dni)...
    >
    > Pozdrawiam,

    Jesli kupiles wysylkowo, to mozesz oddac w ciagu 10 dni bez podania
    przyczyny zwrotu. Sprzedawcy czesto zastrzegaja sobie, aby dokonac zwrotu
    to produkt nie moze nosic sladow uzytkowania i czesto tez opakowanie ma byc
    w stanie nienaruszonym (traktuja je jako integralna czesc produktu). Jesli
    nie wysylkowo to byc moze sprobuj skorzystac z prawa niezgodnosci towaru z
    umowa (nie na prawie gwarancji).Jesli masz czas i chec to walcz. Z reguly
    takie sprawy sa odrzucane za pierwszym razem.

    Gawel