  • 51. Data: 2013-11-18 14:10:14
    Temat: Re: UFO nad Gocławiem? :) (Raczej OT, ale chyba nie do końca)
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    > Jeśli od drzewa do drzewa, to niekoniecznie musiało być 'flying'.

    Cholera wie, co to było. Nigdy potem nie widziałem niczego takiego.

    Teraz jakbym zobaczył to pewnie ustawiłbym w aparacie naświetlanie na długi
    czas (jakbym akurat miał ze sobą aparat, bo ten w smartfonie to małpka) i
    przeszukał pasmo KF Degenem DE-1103 (jakbym akurat miał ze sobą Degena)...

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/

  • 52. Data: 2013-11-18 14:13:58
    Temat: Re: UFO nad Goc?awiem? :) (Raczej OT, ale chyba nie do ko?ca)
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jacek,

    > Co ty, królu złoty? :) Jest wręcz przeciwnie. Wszyscy obecnie mają
    > świadomość niepełności wiedzy. A nauka i dogmaty się wzajemnie wykluczają.

    pl.misc.paranauki

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 53. Data: 2013-11-18 14:14:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adam,

    > Dochodzi moja. Okolice roku 2000, może 2001. Wieczór, Karwia nad Bałtykiem.

    Ty też, Brutusie?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 54. Data: 2013-11-18 14:38:04
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    wiadomości news:721945681.20131118122842@pik-net.pl.invalid...

    > Opanuj się - mało jest odpowiednich grup?

    Ja tylko dopowiadam do wątku...

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 55. Data: 2013-11-18 14:46:58
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    Z tym bolcowaniem przez ufoków to poważna sprawa, ja bym sie poddał hipnozie, bo
    wiele osób, które widziały ufo podczas hipnozy dowiaduje się, że były tak naprawdę
    uprowadzone i gwałcone, znaczy się były poddane badaniom "ginekologicznym".

  • 56. Data: 2013-11-18 14:49:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ACMM-033,

    > Ja tylko dopowiadam do wątku...

    Wszyscy "tylko" dopowiadacie i się zrobiła całkiem inna grupa :(

    Od takich dyskusji jest pl.misc.paranauki

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 57. Data: 2013-11-18 14:51:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello bobofrut,

> [...]
    > dowiaduje się, że były tak naprawdę uprowadzone i gwałcone, znaczy
    > się były poddane badaniom "ginekologicznym".

    alt.paranet.ufo, pl.misc.paranauki ale nie tutaj!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 58. Data: 2013-11-18 15:05:29
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Ty też, Brutusie?

    Nie przesadzajmy... mały offtop w jednym temacie.

    Ale może racja, pme to pme.

  • 59. Data: 2013-11-18 16:00:00
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam Wysocki napisał:

> [...]
    > na długi czas (jakbym akurat miał ze sobą aparat, bo ten w smartfonie
    > to małpka) i przeszukał pasmo KF Degenem DE-1103 (jakbym akurat miał

    Dlaczego akurat KF?

    Jarek (gdybym miał ze sobą małpkę, to bym zrobił z niej użytek)

    --
    Bez wodki nie razbieriosz.

  • 60. Data: 2013-11-18 18:14:16
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Dlaczego akurat KF?

    Więcej ich na KF. Im wyżej, tym poziom maleje. Mowa oczywiście o
    przemysłowych, co innego lokalne nadajniki i wszelakie odmiany zjawiska
    luksemburskiego, ale i tak, im wyżej w częstotliwości, tym zasięg zakłóceń
    mniejszy. To jest jednym z istotnych powodów, że emisji radiofonicznej FM,
    mimo technicznych możliwości, nie realizuje się poniżej 65 MHz (4 metry), a
    i tak odchodzi się w kierunku pasma 87.5-108 (3 metry). Pomijam emisje TV,
    gdzie dolną granicą FM jest 56.25 MHz, a TV 49.75 (1 kanał TV nie trzyma się
    sztywnego podziału kanałów co 8 MHz), co ostatecznie daje granicę 48.5 MHz,
    z racji emisji SSB, a ściślej, emisji "półtorawstęgowej - do 1.25 MHz
    sygnału modulującego wizji idzie dwuwstęgowo (w innych odmianach do 0.75), a
    powyżej jednowstęgowo.
    Nawet Brzechwa napisał "a radio, jak wiecie, bardzo trzeszczy w lecie".

    Ergo - na KF jest większa szansa stwierdzenia, ze coś nie-tego fruwa w
    powietrzu, spodziewając się, że tajemniczy obiekt będzie emitował zakłócenia
    o charakterze przemysłowych.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.