-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
ber.org!mx05.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: masti <g...@t...hell>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
Date: Sun, 23 Jun 2013 19:13:16 +0000 (UTC)
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 29
Message-ID: <kq7hcc$vhn$6@dont-email.me>
References: <kq6eu7$va8$1@mx1.internetia.pl> <kq6gtj$rki$1@node1.news.atman.pl>
<51c6c842$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
<kq6oqo$utb$1@mx1.internetia.pl> <kq6ova$vbk$1@mx1.internetia.pl>
<kq6qhj$4md$1@mx1.internetia.pl>
<51c716bb$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
<1sdffepyynv98$.dlg@rower.power.pl>
<51c71f89$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
<1qbmy5lfu86f4$.dlg@rower.power.pl>
<51c72a8c$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@b...poznan.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sun, 23 Jun 2013 19:13:16 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
posting-host="d323eb7e984815b31a5a66e0fe7f6bcf";
logging-data="32311";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/gp/HkkKiCT7dO4BRzgkQ4"
User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
Cancel-Lock: sha1:mBMTkmr3d0HaL6BNA6L9o1WUvqU=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2495705
[ ukryj nagłówki ]Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 19:00:48 +0000 osobnik zwany Budzik
napisał:
> Użytkownik tá´? ...
>
>>> Słowo-klucz. Jeśli droga jest klasy GP i ma pas ruchu szerokości 3.5m
>>> przy równoczesnym braku pobocza, to praktycznie każdy samochód mający
>>> więcej niż 1.5m szerokości musi zjechać na pas obok żeby wyprzedzić
>>> rowerzystę.
>>
>> Trochę i co z tego? Dwa auta i rower to jakieś 4,5 m. Czyli przy drodze
>> o pasach ruchu o szerokości 3,5 m zostaje jeszcze 2,5 m szerokości.
>> Wystarczy.
>>
> No ale z tego co pisze masti, tam był zakaz przejezdzania osi jezdni...
po porównaniu zdjęć w zalinkowanym artykule i streetview to było tu
http://goo.gl/maps/ViUfe
a więc na zjeździe do baru z osobnymi pasami do skrętu, liniami ciagłymi
itd.
--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
Następne wpisy z tego wątku
- 23.06.13 21:41 RD
- 23.06.13 22:06 RoMan Mandziejewicz
- 23.06.13 22:09 Mario
- 23.06.13 22:13 m4rkiz
- 23.06.13 22:19 tá´Ź
- 23.06.13 22:20 tá´Ź
- 23.06.13 22:26 tá´Ź
- 23.06.13 22:27 tá´Ź
- 23.06.13 22:31 RD
- 23.06.13 22:28 masti
- 23.06.13 22:30 masti
- 23.06.13 22:35 RD
- 23.06.13 22:33 masti
- 23.06.13 22:36 masti
- 23.06.13 22:54 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=