  • 51. Data: 2012-02-15 18:17:36
    Temat: Re: Tylko świnia nie zmienia poglądów.
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 15.02.2012 03:32, Padre wrote:

    > Swego czasu pokazywali w telewizji jak w którymś z krajów europejskich
    > funkcjonuje "śmieciowa" policja która metodami kryminalistycznymi ustala
    > właściciela takich worków ze śmieciami

    Ale to jest prosta sprawa: wystarczy wypłacać nagrody za wskazanie
    sprawcy. To samo z korupcją: wręczasz łapówę i udowadniasz, że wziął -
    nagroda. Wytworzy się grupa ludzi specjalizujących się w tym (łowcy
    nagród) i skończy się ten syf.

    Mirek.

  • 52. Data: 2012-02-15 18:21:59
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Gdzie można pracować choćby 16 godzin dziennie, aby odłożyć
    > 3300 zł miesięcznie.

    Da się. Można wyjechać za granicę, popracować, i to legalnie.

    Marek

  • 53. Data: 2012-02-15 19:18:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 15 Feb 2012 19:05:08 +0100, Mirek napisał(a):

    > A plastik z ropy... a ropa też z lasu. Nie pisz więcej takich głupot, bo
    > mam wrażenie, że nie wiedziałeś nic innego poza asfaltem i betonem.

    Widze ze mi 'n' zjadlo ... idzies po tym lesie i klockow po zwierzetach nie
    zauwazasz, ani ogryzkow po miejscowych roslinach ..

    J.

  • 54. Data: 2012-02-15 19:18:53
    Od: Padre <P...@n...net>

    za przekroczenie

    > Ale skad pomysl ze to przekroczenie to bylo nieswiadome ?

    MOŻE być nieświadome więc karać powinno się mniej dotkliwie, zaś
    przekroczenie o 100km/h w mieście już nie może więc powinno się
    natychmiast odbierać prawo jazdy jak w niektórych krajach, u nas jak ma
    się 500zł na mandat to można przekroczyć i o 200. Swego czasu wjeżdżając
    do miejscowości nie zauważyłem białej tablicy z nazwą bo wyprzedzałem
    ciężarówkę jadąca 40km/h i jechałem dalej niecałe 90 km/h bo mam taki
    dziwny zwyczaj jazdy zgodnie z przepisami, zostałem ukarany mandatem
    choć przez co najmniej kilometr od znaku ograniczającego prędkość wzdłuż
    drogi były wyłącznie pola a z jednej strony otoczony płotem zakład
    przemysłowy lekko ze 100m od drogi i nic nie sugerowało że jest to teren
    "zabudowany". Taki sam mandat dostał bym jadąc 90km/h wąską uliczką na
    starówce lekceważąc prawo a przede wszystkim zagrażając bezpieczeństwu
    zapewne bardziej niż jadąc 200km/h po autostradzie.

    > ale dlaczego obywatel mialby odbierac ? jedzie, nie wolno mu,
    Chodzi o prawdziwe ryzyko, które przy 5 sekundach podczas wolnej jazdy
    na bezpiecznym odcinku jest nieporównanie mniejsze niż przy rozmowie
    która wymaga zaangażowania umysłu podczas jazdy przez skrzyżowania.
    Prawo nie może i nie powinno być literalne, równie dobrze można by
    ukarać mandatem kogoś kto nie zdążył z wyprzedzaniem i lewym kołem
    zawadził o pierwszy metr linii ciągłej, natomiast zaprzestanie
    wyprzedzania w połowie, hamowanie i chowanie się za wyprzedzany pojazd
    było by uznane za bezpieczniejsze.

    > Daleko szukac
    > http://ekomazury.wm.pl/45683,Ukryli-kamery-w-lesie-a
    by-zlapac-smieciarzy-i-zlodziei-drewna.html
    > http://www.rybnik.com.pl/wiadomosci,kogo-sledza-kame
    ry-w-lesie-,wia5-3266-15905.html

    Tylko kary powinny być finansowo odczuwalne a nie symboliczne.

  • 55. Data: 2012-02-15 19:26:33
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Ale to jest prosta sprawa: wystarczy wypłacać nagrody za wskazanie
    > sprawcy.

    Nie jest prosta bo wymagała by sprawy sądowej, badania dowodów a
    większość ludzi nie chce się ujawniania swojej tożsamości osobie na
    którą donosi a to jest u nas normalne że chronione są dane oskarżonego a
    on dane świadków ma podane na tacy. Poza tym w naszym kraju tzw.
    "kapowanie psom" jest gorzej widziane niż zawłaszczanie rzeczy
    państwowych czyli niczyich.

  • 56. Data: 2012-02-15 19:28:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Padre,

    > za przekroczenie
    > MOŻE być nieświadome więc karać powinno się mniej dotkliwie, zaś
    > przekroczenie o 100km/h w mieście już nie może więc powinno się

    Sio na pl.misc.samochody!

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 57. Data: 2012-02-15 19:35:56
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Sio na pl.misc.samochody!
    >
    > [...]
    Byleś tam, zdaje się że większych idiotów niż na tamtej grupie nikt nie
    widział...

  • 58. Data: 2012-02-15 19:38:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Padre,

    > Byleś tam, zdaje się że większych idiotów niż na tamtej grupie nikt nie
    > widział...

    Nawet gdyby, to co z tego? To nie uprawnia do dyskusji na takie tematy
    tutaj, u diabła!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 59. Data: 2012-02-15 19:41:05
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Nawet gdyby, to co z tego? To nie uprawnia do dyskusji na takie tematy
    > tutaj, u diabła!

    Jakoś pisząc poprzednie 3 posty w tym wątku nie miałeś wobec siebie
    takich obiekcji :P

  • 60. Data: 2012-02-15 19:48:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Padre,

    > Jakoś pisząc poprzednie 3 posty w tym wątku nie miałeś wobec siebie
    > takich obiekcji :P

    Nie zauważyłem, żeby się wypowiadał na temat przekroczeń prędkości. A
    za rozwlekanie tej dyskusji dostajesz *PLONK!* warning #1.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl