-
1. Data: 2009-09-02 14:11:33
Temat: "Twoje zlecenie jest przetwarzane" bez końca
Od: "Darkac" <d...@w...pl>
Dzisiaj kilkakrotnie próbowałem kodami typu: *...# aktywować usługę lub
dowiedzieć się o istnieniu aktywnych.
Po naciśnięciu zielonej słuchawki na moment pokazuje się przesuwający pasek
i napis: "Wysyłanie polecenia" a potem sam napis: "Twoje zlecenie jest
przetwarzane".
Przetwarzanie trwa bez końca i nie ma żadnego skutku, oprócz reakcji na
klawisz "wyjdź". Usługa nie jest aktywowana, nie otrzymuję żadnych
wiadomości zwrotnych.
Próbowałem kilkakrotnie, resetowałem telefon, wyjmowałem baterię. Ciągle to
samo.
Co się dzieje?
Telefon Nokia E75
Darkac
-
2. Data: 2009-09-02 14:27:58
Temat: Re: "Twoje zlecenie jest przetwarzane" bez końca
Od: Gr <g...@g...com>
Darkac pisze:
> Dzisiaj kilkakrotnie próbowałem kodami typu: *...# aktywować usługę lub
> dowiedzieć się o istnieniu aktywnych.
> Po naciśnięciu zielonej słuchawki na moment pokazuje się przesuwający
> pasek i napis: "Wysyłanie polecenia" a potem sam napis: "Twoje zlecenie
> jest przetwarzane".
> Przetwarzanie trwa bez końca i nie ma żadnego skutku, oprócz reakcji na
> klawisz "wyjdź". Usługa nie jest aktywowana, nie otrzymuję żadnych
> wiadomości zwrotnych.
> Próbowałem kilkakrotnie, resetowałem telefon, wyjmowałem baterię. Ciągle
> to samo.
> Co się dzieje?
> Telefon Nokia E75
Wygląda na problem z siecią. Play?
-
3. Data: 2009-09-02 14:32:48
Temat: Re: "Twoje zlecenie jest przetwarzane" bez końca
Od: "Darkac" <d...@w...pl>
> Wygląda na problem z siecią. Play?
PlusGSM
-
4. Data: 2009-09-02 16:24:25
Temat: Re: "Twoje zlecenie jest przetwarzane" bez końca
Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>
> > Wygląda na problem z siecią. Play?
>
> PlusGSM
W Sim+ mam teraz to samo, więc luz - samo się naprawi ;)
--
Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com // www.wooyek.pl //
-
5. Data: 2009-09-02 18:54:00
Temat: Re: "Twoje zlecenie jest przetwarzane" bez końca
Od: Końrad(o) <n...@o...pl>
Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości
news:h7m67t$7di$1@inews.gazeta.pl...
>> > Wygląda na problem z siecią. Play?
>> PlusGSM
> W Sim+ mam teraz to samo, więc luz - samo się naprawi ;)
w erze /tak-tak/ też miewałem. trzeba czekać, spróbuj kolejnego dnia.
K>N>S>
-
6. Data: 2009-09-03 07:07:06
Temat: Re: "Twoje zlecenie jest przetwarzane" bez końca
Od: W <a...@o...pl>
Darkac wystukał, co następuje:
>> Wygląda na problem z siecią. Play?
> PlusGSM
Mnie ostatnio nie działały krótkie kody w Play na zasiegu plusa, ale już
wróciło wszystko do normy (;
--
|| Wojtek > "...but that's me, and I could be wrong"
-
7. Data: 2009-09-03 19:13:25
Temat: Re: "Twoje zlecenie jest przetwarzane" bez końca
Od: "www772" <w...@p...onet.pl>
> Po naciśnięciu zielonej słuchawki na moment pokazuje się przesuwający pasek i
> napis: "Wysyłanie polecenia" a potem sam napis: "Twoje zlecenie jest
> przetwarzane".
Mam MixPlusa i jest to samo. Chcę sprawdzić aktywne pakiety *121# i klops ...
drugi dzień.
Zamierzałem aktywować pakiet internetowy, ale chyba się wstrzymam.
Sprawdzanie stanu konta *100# działa.
--
www772