eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTwizy nie odpaliłoTwizy nie odpaliło
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Twizy nie odpaliło
    Date: Tue, 2 Feb 2021 01:34:31 +0100
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 34
    Message-ID: <rva6n0$faf$1@news.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: s201pc206.mmj.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1612226080 15695 89.174.201.206 (2 Feb 2021 00:34:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 2 Feb 2021 00:34:40 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.6.1
    X-Mozilla-News-Host: news://news.icm.edu.pl:119
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2690901
    [ ukryj nagłówki ]

    Hej,

    Wchodzę se dzisiaj do elektrycznego Twizy, przekręcam kluczyk i ... nic,
    kompletne zero. Nie świecą się wskaźniki, nic nie działa. Pomyślałem, że
    akumulator rozładował się. Zimno było. Na górce stoję, w dole garaż i
    gniazdko. Możnaby stoczyć się, ale .. na ręcznym jest. A ręczny ...
    trzeba odpalić by go odblokować, czyli jestem w d..e. Nie podjadę RSem
    bo akumulator zabudowany jest i nie wiem jak gładko dostać się do niego
    a czas mnie naglił, jak to w życiu. No i co teraz? Może to tylko
    akumulator 12V rozładował się a nie trakcyjny. No dobra, ale ... jeśli
    nawet to jak go naładować. Jeśli to 12V akumulator to ... musi się
    ładować podczas jazdy z trakcyjnego bo by się rozładował. Więc odkręcam
    kluczyk i czekam. Cośtam mignęło, cośtam cyknęło. Ale wskaźniki dalej
    nie świecą się. Trochę poczekałem, cośtam sobie cyka, a wskaźniki nadal
    nie świecą. A zadzwonię se do ASO, co to elektryki obsługuje, może mi
    powiedzą co z tym ewentualnie zrobić. Odbiera jakaś panienka.
    Przedstawiam sprawę. Nie jest w stanie nic poradzić. Może mnie zapisać
    do serwisu. Pada propozycja by na lawetę. W końcu rzucam, czy akumulator
    można kupić. No to ona mnie przełączy. Zgłasza się gościu, więc go pytam
    czy to zachowanie w ogóle wskazuje na zepsuty 12V aku. Tak, potwierdza,
    że na to wskazuje. Więc kontynuuję: no ale ... czy on ten aku ładuje po
    odkręceniu kluczyka. Gościu, że po wyłączeniu zapłonu w ciągu pół
    godziny. A przez cały czas mam odkręcoy kluczyk i jak zaczynałem rozmowę
    to już migały wskaźniki, ale tak na pół sekundy. I gadam gadam ... a
    wskaźniki w końcu załączyły się trwale. Świeci co prawda kontrolka
    czerwona, ale ... nic więcej. Czyli ... mamy go. Zamawiam aku i kończę
    tę mało owocną rozmowę. Skończyłem, czerwona kontrolka też zgasła. Mogę
    jechać, wszystko gra.

    No ale wszystko musiałem sam wymyśleć, jedynie gościu potwierdził że
    takie dokładnie miganie robi się jak 12 aku rozładowany jest.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: