  • Data: 2021-02-02 23:53:46
    Temat: Re: Twizy nie odpaliło
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Niczym to się nie różni od rozładowania dodatkowego aku w nocy na
    > autostradzie :) oczywiście po rozładowaniu baterii głównej.

    Ale zanim obie padną, to oświetlenie awaryjne będzie na tyle długo
    działać, że zdąży dojechać jakaś pomoc zanim coś przywali w samochód.
    No przynajmniej są mniejsze szanse że nawalą oba źródła zasilania.

    > Analogiczna sytuacja jest znana i w spalinówkach. W baku pusto a
    > akumulator po paru godzinach zdechł.

    W ciągu paru godzin to jakąś pomoc uda się jednak zawezwać.

    W spalinowym jak nawali napęd, to akumulator z reguły działa. Jak nawali
    akumulator, to działa silnik spalinowy i albo nie zauważysz padniętego
    akumulatora albo dojedziesz do jakiegoś zjazdu/parkingu.
    W elektryku jak padnie bateria główna, która będzie jedynym źródłem
    zasilania, to może się okazać, że jedynym ratunkiem będzie modlitwa.