    Date: Wed, 27 Oct 2010 16:38:52 +0200
    From: Atlantis <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Tusze - zamienniki do leciwej HP DJ 690C

    Wyjąłem ostatnio z szafy moją starą drukarkę HP DeskJet 690C. Służyła mi
    wiernie latami, raz tylko zaczęła szwankować (pojawiły się trzaski,
    mechanizm się zacinał) jednak pomogło naoliwienie szyny po której
    przesuwała się karetka. Jakiś czas temu kupiłem kilka ryz papieru o
    (najwyraźniej) za małej gramaturze - na pierwszy rzut oka dało się go
    odróżnić od tego, którego używałem do tej pory. Coś nie mogła sobie z
    nim poradzić - niekiedy wciągała po kilka kartek. Niedługo potem
    skończył się tusz, a mi wpadł do głowy pomysł zakupu laserówki (LasetJet
    P1005).

    Parę dni temu wyjąłem ją z szafy, podłączyłem do komputera siostry i
    przepuściłem na próbę ("na sucho") parę kartek. Chodzi równo, nie zacina
    się, jedynie brakuje tuszu. Zajrzałem na Allegro i widzę spory rozrzut
    cenowy. Najtańsze zamienniki to 15 zł... Najdroższe poniżej 50 zł. W
    okolicznym sklepie zamiennik kosztuje 70 zł.
    Od czego to zależy? W jaki powinienem celować?

    Linki do przykładowych aukcji:

    http://tinyurl.com/3yaa8do
    http://tinyurl.com/3xqmb7w
    http://tinyurl.com/2wxlnxn