  • 11. Data: 2012-06-05 11:48:22
    Temat: Re: Tuning Chinczyka
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/04/2012 09:16 PM, emilson121 wrote:
    > Siemka chcę trochę podrasować mój skuterek jakim jest yiyang 50 (taki
    > jak coliber).
    > Zastanawiam się nad tym
    > zestawem:http://moto.allegro.pl/skuter-gy6-4t-cylind
    er-100-cm-glowica-tuning-139qm-i2333125985.html
    > powiedzcie czy jest dobry i co będę musiał jeszcze wymienić żeby się nie
    > rozpad podczas jazdy ;) .

    Kolego tutaj nikt Ci nie pomoże bo to dział motocyklowy. Zadaj pytanie
    na http://forum.scigacz.pl/forum-13.html a najlepiej odezwij się na priv
    do użytkownika Lovtza
    http://forum.scigacz.pl/profile.php?mode=viewprofile
    &u=93 gośc się zna
    na skuterach jak mało kto to Ci pomoże.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2012-06-05 11:48:55
    Od: "Erg" <n...@n...pl>

    > Użytkownik "robertbig" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Oto zakompleksione bydle i cham . Stary forumowicz ,jego więc nie
    >obowiazuje FAQ , tylko "was" obowiazuje

    jak ci nie pasuje, to nie czytaj

    Eryk

  • 13. Data: 2012-06-05 12:17:50
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-05 11:34, robertbig pisze:

    > Oto zakompleksione bydle i cham .

    tak

    > Stary forumowicz ,

    w zyciu nie napisalem chocby slowa na zadnym forum

    > jego więc nie obowiazuje FAQ

    a ktory dokladnie paragraf naruszam ?

    > tylko "was" obowiazuje

    nas ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 14. Data: 2012-06-05 12:32:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/05/2012 12:17 PM, Kuczu wrote:

    > w zyciu nie napisalem chocby slowa na zadnym forum

    Jak to nie? A to: http://grupy.scigacz.pl ? Nawet masz drugie Pióro
    Miesiąca.

    > a ktory dokladnie paragraf naruszam ?

    Wszyskie.

    > nas ?

    To nie wiesz, że są wszyskie precle, Marcin N i Robert Wielki?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2012-06-05 13:43:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.06.2012 12:32, AZ pisze:

    > Jak to nie? A to: http://grupy.scigacz.pl ? Nawet masz drugie Pióro
    > Miesiąca.

    To, że jakiś "sikacz" ściąga sobie zawartość usenetu i kopiuje u siebie
    w jakimś "forum" CZYJEŚ wypowiedzi, nie oznacza, że ten ktoś w tymże
    forum uczestniczy.

    Generalnie jestem przeciwnikiem wszystkich webowych bramek, gdyż
    powodują one napływ szczeniactwa, półanalfabetów, bezczelnych spamerów i
    totalnej lameriady.

    Kuczu może wyraził się nieco... frywolnie, ale ma rację - "chińskie
    gówno z plastiku" (to akurat nie przytyk do skuterów, tylko do
    chińszczyzny - i cytat z Generała Italii) nie jest warte inwestowania i
    należy się cieszyć, że bez "podrasowania" się nie rozpada.

  • 16. Data: 2012-06-05 13:44:41
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-05 12:32, AZ pisze:

    > Jak to nie? A to: http://grupy.scigacz.pl ? Nawet masz drugie Pióro
    > Miesiąca.

    fuck

    > Wszyskie.

    a to dobrze, lubie naruszac

    > To nie wiesz, że są wszyskie precle, Marcin N i Robert Wielki?

    no to juz wiem

  • 17. Data: 2012-06-05 15:54:21
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "robertbig" <r...@w...pl> napisał w wiadomości,

    > Oto zakompleksione bydle i cham . Stary forumowicz ,jego więc nie
    > obowiazuje FAQ , tylko "was" obowiazuje

    To jest forum MOTOCYKLOWE. I nie tłumacz, że odblokowany skuter to motocykl.
    Wywołasz najwyżej uśmiech. Znajdź jakieś forum skuterowe i tam doczekaj kat.
    A.
    Jakby ktoś Ci śmiecił pod domem to go zaprosisz na obiad?
    Raczej psem poszczujesz.

    Szymon

  • 18. Data: 2012-06-05 15:59:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/05/2012 03:54 PM, Szymon Machel wrote:

    > To jest forum MOTOCYKLOWE.

    Nie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2012-06-05 17:29:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.06.2012 15:54, Szymon Machel pisze:

    > To jest forum MOTOCYKLOWE. I nie tłumacz, że odblokowany skuter to motocykl.
    > Wywołasz najwyżej uśmiech. Znajdź jakieś forum skuterowe i tam doczekaj kat.

    No tak, bo prawdziwe motocykle to "som armatury z silnikiem V2" ;->

    Usenetowa _grupa_ _dyskusyjna_ pl.rec.motocykle tematyką obejmuje też
    motorowery, a skuter to tylko fason karoserii - wbrew tezom
    fundamentalistów religijnych, których co skrajniejsze odmiany nie uznają
    "ścigaczy" za "prawdziwe motocykle" (swoją szosą ciekaw jestem, jakby
    fundziaki, wg. których motocykl to jednoślad który ma silnik i nie może
    mieć "przekroku" oraz małych kół, sklasyfikowaliby taki skuter:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Integra_(scooter) )

    Dodatkowo mam wrażenie, że dla ciebie skuter to tylko motorower - a są i
    takie z silnikami o pojemności grubo ponad pół litra.

  • 20. Data: 2012-06-05 17:42:24
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-05 17:29, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > fundziaki, wg. których motocykl to jednoślad który ma silnik i nie może
    > mieć "przekroku" oraz małych kół, sklasyfikowaliby taki skuter:

    Ale Ty upierdliwy jestes