  • 1. Data: 2013-09-01 15:46:49
    Temat: NC+box
    Od: Marek <s...@w...pl>

    Niedawno cyfra sprzedawała za małą cenę dekodery z dyskami.Zapomnij
    kolego,że można z tymi dyskami coś zrobić-tylko na śmiketnik.

  • 2. Data: 2013-09-01 16:43:02
    Temat: Re: NC+box
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Marek* napisał(-a):

    > Niedawno cyfra sprzedawała za małą cenę dekodery z dyskami.Zapomnij
    > kolego,że można z tymi dyskami coś zrobić-tylko na śmiketnik.

    Do kogo to skierowałeś?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2013-09-01 20:46:34
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 01.09.2013 15:46, Marek pisze:
    > Niedawno cyfra sprzedawała za małą cenę dekodery z dyskami.Zapomnij
    > kolego,że można z tymi dyskami coś zrobić-tylko na śmiketnik.
    to znaczy nie da się założyć partycji fat i sformatować?

    ToMasz

  • 4. Data: 2013-09-01 21:45:59
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-01 20:46, ToMasz pisze:
    > to znaczy nie da się założyć partycji fat i sformatować?
    >
    > ToMasz

    Ech te platformowe wynalazki. :-)
    Nie wiem jak w nc+ ale polsat potrafi nawet swoje dyski zabezpieczać
    sprzętowo hasłem (bios nie widzi). :-)
    Do czego nas prowadzi głupie prawo autorskie?
    Niedługo PVR będzie zakazane bo jest to ingerencja w treść programu
    nadawanego przez stację. Reklamy są integralną częścią programu i nie
    można go bezprawnie modyfikować ;-)
    Wiem... Dzisiaj byłoby to śmieszne i niedorzeczne ale jutro? :-)