  • Data: 2014-05-07 18:45:11
    Temat: Tuner dvbt nie widzi Mux3
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tuner dwugłowicowy usb (nie najtańszy) pracował ponad rok na dość
    porządnie zrobionej instalacji zewnętrznej.
    Od kilku dni zaczęło się coś dziać. Nie jestem pewien ale chyba była
    jakaś konserwacja nadajnika a może zbieg okoliczności.
    Tuner nie znajduje Mux3. Reszta działa jak zawsze na 100% sygnale.
    Nadajnik na pewno nadaje (dzwoniłem po ludziach) a inne tunery
    stacjonarne też w porządku z tą samą anteną. One zawsze sobie lepiej
    radzą. Sprawdzałem na innym kompie i tunerze do obsługi tunera i to
    samo. Lublin, Piaski mux3 kanał 23.
    Zepsuł mi się tuner (już sobie wyobrażam problemy z reklamacją) czy coś
    się zmieniło nagle nadawaniu dvb-t?