  • Data: 2014-05-07 23:18:39
    Temat: Re: Tuner dvbt nie widzi Mux3
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-07 21:32, Ktos pisze:
    > Dziwnie zbiegło to się z uruchomieniem kolejnych (dodatkowych) nadajników
    > MUX3 (np. Lublin Boży Dar na k.23).
    > Wiele tunerów, szczególnie tych tańszych, nie radzi sobie z SFN.

    Człowiek uczy się całe życie.
    To SFN wygląda na kretyński wynalazek który nie może się udać :-)
    Ludziom zazwyczaj się nie udaje takie zgranie, wyrównanie, dopracowanie,
    przemyślenie pokrycia obszaru z uwzględnieniem odbić...
    A już na pewno nie w Polsce ;-)
    Mój tuner kosztował aż 100 zł :-) a kiedy go kupowałem do głowy mi nie
    przyszło szatańskie SFN. Jeśli tunery sobie nie radzą to kto je dopuścił
    do sprzedaży?
    Dzięki za wskazówki. Będę kręcił anteną wcześniej pieczołowicie
    ustawioną. Sygnał 100% a nie pooglądasz. Cyfryzacja sracja :-)